پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:56 - 1401/02/22
مروری بر خاطرات؛

معلمی بعد از ۴۶ سال به جمع دانش آاموزان خود رفت/بازسازی دو کلاس قدیمی در مدارس شهرستان پاوه

به مناسبت هفته ی معلم کلاس دوم دبستان محمد زاهد ضیایی سال 1355 و کلاس سال اول دبیرستان درس زیست شناسی مدرسه ی ام المؤمنین عایشه (رض) در سال 1371 با حضور دانش آموزان و معلمان آن زمان بازسازی شد.

به گزارش هزارماسوله ،به مناسبت هفته ی معلم کلاس دوم دبستان محمد زاهد ضیایی سال 1355 و کلاس سال اول دبیرستان درس زیست شناسی مدرسه ی ام المؤمنین عایشه (رض) در سال 1371 با حضور دانش آموزان و معلمان آن زمان بازسازی شد.

 در یک اقدام خلاقانه  دانش آموزان کلاس دوم دبستان محمدزاهد ضیایی بعد از 46 سال و دانش آموزان سال اول دبیرستان سال 1371 در سر کلاس خانم معلمشان حاضر شدند تا هم خاطرات را زنده کنند و هم از معلمشان تقدیر کنند .

 

در این مراسم خانم بهیه نقشی نیا معلم پایه ی دوم سال 1355 مدرسه ی محمد زاهد ضیایی در سر کلاسی حاضر شد که دانش آموزانش با  یک وقفه ی 46 ساله به کلاس درس آمده بودند.

 

در ابتدای این کلاس خانم معلم به یاد آن روزها حضور غیاب انجام داد و دفتر تکالیف دانش آموزان را بررسی کرد. سپس یاد دوتن از همکلاسی های شهید و دو تن از همکلاسیها که فوت شده بودند گرامی داشته شد.

 

سعدی فتاحی  ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان که خود نیز  یکی از دانش آموزان  آن کلاس بود در خصوص این اقدام گفت : در آموزش و پرورش شهرستان پاوه برای هفته ی معلم امسال برنامه های غیر متمرکز و متنوعی تدارک دیده شده بود و این اقدام هم در راستای تکریم معلمان پیشکسوت و یادآوری زحمات معلمین به دانش آموزان سابق ودیگر افراد جامعه بود.

 

در جایی دیگر و در دبیرستان دخترانه ی  ام المؤمنین (رض) دانش آموزان سال اول در کلاس درس زیست شناسی خانم معلم فرخنده ضیایی حاضر شدند و همچون گذشته پای صحبت های شیرین معلمشان نشستند.

 

معلم و هرکدام از دانش آموزان خاطراتی از آن زمان تعریف کردند و ساعات بسیار خوشی را با هم سپری کردند.

 

در پایان هر کدام از مراسمات جوایز نفیسی به معلمان مذکور اهدا گردید.