پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:18 - 1401/02/13

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه برنامه های هفته ی معلم را تشریح کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه برنامه های هفته ی معلم را تشریح کرد.

به گزارش هزارماسوله ، مدیر آموزش و پرورش در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در ایام هفته ی بزرگداشت مقام معلم تمهیدات لازمی برای برگزاری برنامه هایی در این رابطه در نظر گرفته شده است.

سعدی فتاحی افزود: دیدار باخانواده های معظم شهدای فرهنگی ، دیدار از بیماران فرهنگی وخانواده متوفی فرهنگی ، بازسازی کلاسهای درس پایه دوم سال1355 دبستان ضیایی و کلاس سال اول 1377 دبیرستان ام المومنین ، یک روز صمیمی با همکاران در اختیار مدیر در مدارس پاوه ، غبار روبی مزار شهدای فرهنگی با همراهی همکاران اداری، اداره ی بنیاد شهید و مسئولین سپاه ناحیه ی پاوه  از برنامه های این اداره در این هفته می باشد.

وی گفت: سرکشی اعضای شورای اداری شهرستان به همراه نمایندگان اداری آموزش و پرورش از کلاسهای درس جهت تبریک ایام به معلمان ، مراسم دعوت از تعدادی از بازنشستگان شهرستان به ترتیب کسوت در اردوگاه سریاس با برنامه های متنوع و برگزاری مراسم تقدیر از معلمین سرآمد شهرستانی از دیرگر برنامه ها می باشد.

وی افزود: با توجه به تقارن تعطیلات عید سعید فطر با هفته ی معلم برخی از برنامه ها قبل و بعد از ایام هفته ی معلم برگزار خواهد شد.