پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:32 - 1401/02/12

تجلیل از کارگران نمونه شهرداری پاوه به مناسبت روز کار و کارگر

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پاوه (به نمایندگی از سایر اعضای شورا) طی مراسمی در پایان جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان، در سالن جلسات فرمانداری پاوه و با حضور فرماندار محترم و تعدادی از اعضای محترم شورای اداری شهرستان، از کارگران نمونه شهرداری به مناسبت روز کار و کارگر تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش هزارماسوله ،ر ابتدای مراسم دکتر رستمی فرماندار پاوه ضمن خیر مقدم و تبریک روز کارگر به کارگران تلاشگر و تشکر از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر که ترتیب برگزاری برنامه را داده‌ بودند، طی سخنانی عنوان نمود: جایگاه کارگران در اسلام دارای شأن و شرف بوده و نماد کسب روزی حلال هستند؛ تا آنجا که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام مقام کارگر را در ردیف مقام انبیاء قرار داده است.  

 

فرماندار پاوه با اشاره به این نکته که در حکم‌های همه ما نسخه‌ای وجود دارد که داخل آن نوشته شده است «نسخه مستخدم»، تصریح نمود: همه ما کارگر بوده و در یک نکته وجه اشتراک داریم و آن مورد هم مستخدم جمهوری اسلامی بودن است منتها تعدادی از ما راننده بوده و فرمان ماشین در دستمان است، تعدادی دیگر خودکار در دستمان داریم و تعدادی دیگر بیل و افرادی دیگر ...

 

دکتر رستمی در پایان سخنان خود خطاب به کارگران ارجمند شهرداری عنوان نمود: شغل شما مایه افتخار است و کسی که با شرافت برای کسب لقمه نانی حلال برای خانواده‌ خود تلاش می‌کند سعی‌اش مشکور است و لذا ما هم به سهم خودمان از شما تشکر می‌کنیم.

 

در ادامه مهندس مرادی شهردار پاوه طی سخنانی با تشکر از فرماندار محترم پاوه که با وجود مشغله فراوان فرصت برگزاری این برنامه در محضر خود و اعضای شورای اداری شهرستان را در اختیار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار داد و ضمن تبریک یازدهم اردیبهشت‌ماه روز کارگر به کارگران زحمتکش در بخشهای مختلف گفت: پیشرفت‌های ما در همه عرصه‌های اجتماع از شهرسازی و کشاورزی گرفته تا حوزه‌های آبرسانی و گازرسانی و برق‌رسانی و ... مدیون تلاش‌های کارگران زحمتکش است.

 

شهردار پاوه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به زحمات و خدمات شبانه‌روزی کارگران خدوم شهرداری در بخش‌های مختلف از جمله رفت و روب، جمع‌آوری و دفن زباله، فضای سبز و عمران شهری، افزود: این عزیزان در زمان‌هایی که بقیه مردم در حال استراحت و در کنار خانواده خود هستند در حال کار و فعالیت در راستای رفاه حال ما شهروندان هستند؛ لذا به نوبه خود صمیمانه و به نمایندگی از سایر شهروندان از تلا‌ش‌های آن بزرگواران تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر از کارگران نمونه شهرداری تجلیل به عمل آمد.