پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:30 - 1401/02/12

حضور سردار آسیابانی در مراسم تعزیه مرحوم صفر سبحانی و ابراز همدردی با خانواده و بستگان وی

سردار آسیابانی در مراسم تعزیه مرحوم صفر سبحانی و ابراز همدردی با خانواده و بستگان وی حضور یافت.

به گزارش هزارماسوله ،سردار آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی، سرهنگ دوستی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه و هیئت همراه در مراسم تعزیه مرحوم صفر سبحانی شرکت و با خانواده آن مرحوم و سایر بستگان ابراز همدردی نمودند.

 

در این دیدار یکی از اعضای خانواده مرحوم سبحانی ضمن استقبال از سردار و هیئت همراه با ارائه توضیحاتی وضعیت کلی در خصوص وضعیت کولبران و مرز نوسود و خطرات و مشکلات آن توضیحاتی ارائه داد.

 

سردار آسیابانی ضمن استماع سخنان یکی از اعضای خانواده داغدار سبحانی به ساماندهی مرز اشاره کرد و گفت: با تلاش و پیگیری دکتر لهونی نماینده محترم در مجلس و تلاش نیروهای نظامی جهت ارائه راهکارها و پیشنهادها امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد ساماندهی مرز نوسود باشیم تا دیگر در آینده شاهد تکرار چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

 

در این دیدار سردار آسیابانی ضمن ابراز تاسف از این حادثه ناگوار و ابراز همدردی با خانواده سبحانی برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل مسئلت نمود.

 

گفتنی است شامگاه روز دهم اردیبهشت شهروند صفر سبحانی اصالتا اهل محله دوریسان پاوه می باشد متاسفانه در نوار مرزی نوسود با اصابت گلوله جان باخت.