پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:43 - 1401/01/27

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حجازی در پاوه برگزار شد

صبح امروز مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حجازی در پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،در این مراسم امام جمعه پاوه در سخنانی با بیان اینکه پیامبر بزرگوار اسلام اگر تنها به نماز خواندن  اکتفا می کرد، دشمنان علیه ایشان اقدام نمی کردند گفت: اگر دشمنان ، امروز علیه ما هر اقدامی انجام می دهند، بخاطر حمایت ما از ملت های مظلوم همچون فلسطین و امر به معروف و نهی از منکر است.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: یکی از دلایل دشمنی دشمنان با نظام اسلامی ایران ؛ ظلم ستیزی نظام و حمایت از ملت های مظلوم چون فلسطین است.

 

وی با اشاره به رشد و ترقی علم و دانش در دنیا نیز گفت: رشد و ترقی دانش دو بعد مثبت و منفی دارد که بعد منفی آن با شبکه های مختلف ماهواره و فضای مجازی برای نسل جوان ما بسیار مخرب تر خواهد بود .

 

ماموستا قادری ادامه داد: نسل جدید ما با دو خلاء عقیده و اخلاق، نیاز به بصیرت و آگاهی دارد.

 

ماموستا قادری در پایان با اشاره به نقش شهید سلیمانی و حجازی در مبارزه با داعش پرداخت و گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون رشادت و حماسه آفرینی سرداران و رزمندگان میهن است.

 

در ادامه سرپرست فرمانداری پاوه نیز گفت: پیامبر بزرگوار اسلام می فرماید که من برای اصل مکارم اخلاق مبعوث شده ام.

 

اردشیر رستمی افزود: شهدای گرانقدر ما سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار حجازی که مراسم امروز ما بزرگداشت اولین سالگرد شهدات ایشان است مرزهای اخلاق را در هم نوردیدند.

در ابتدای این مراسم فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز ضمن گرامی داشت سالروز شهادت سردار حجازی و ضمن خیر مقدم به مهمانان به ارائه سخنانی در رابطه رشادت های سردار حجازی پرداخت.