پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله11:12 - 1401/01/10
سخنگوی نیروی انتظامی کل کشور در نقطه صفر مرزی پاوه:

امنیت ما در مرزها یک امنیت پایدار و مثال زدنی است/ وجود امنیت نتیجه زحمات مرزنشینان غیور و مرزبانان است

سردار مهدی حاجیان افزود: ماموریت ما از مرزها تا مرکز است و به پهنای جغرافیای جمهوری اسلامی ایران فرماندهی انتظامی ماموریت دارد و امروز امنیت ما در مرزها یک امنیت پایدار و مثال زدنی است و این هم نتیجه زحمات مرزنشینان غیور و مرزبانان و سنگربانان دلاور نیروهای مسلح مرزبانی و فرماندهی انتظامی کل کشور است .

به گزارش هزارماسوله ،معاونت اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی کل کشور که به مناطق مرزی پاوه سفر کرده بود در گفتگویی با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که امروز مرزهای ما با توجه به تهدیدات دشمن در چه سطحی قرار دارند اظهار داشت: امروز در کنار همکاران ما در مرزبانی شهرستان پاوه حضور یافتیم و هدف ما هم خداقوت از جانب فرماندهی کل کشور به این مرزبانان و مرزنشینان بود که در ادامه از فعالیت این همکاران ما در نقطه صفر مرزی بازدید به عمل آمد.

سردار مهدی حاجیان افزود: ماموریت ما از مرزها تا مرکز است و به پهنای جغرافیای جمهوری اسلامی ایران فرماندهی انتظامی ماموریت دارد و امروز امنیت ما در مرزها یک امنیت پایدار و مثال زدنی است و این هم نتیجه زحمات مرزنشینان غیور و مرزبانان و سنگربانان دلاور نیروهای مسلح مرزبانی و فرماندهی انتظامی کل کشور است که ارتباط خوبی با خدمتگزاران در مرز هم دارند.

وی گفت: وظیفه مرزبانی علاوه بر اینکه وظیفه مراقبت و پاسداری و صیانت از مرزهای کشور است وظیفه مبارزه با انواع قاچاق نیز می باشد که با تلاش همه عزیزان در طرح نوروزی امسال شاهد رشد ده درصدی در تمامی حوزه ها در بحث کشفیات بوده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که مبارزه با قاچاق چه اندازه می تواند بر تحقق شعار سال یا نامگذاری سال از جانب مقام معظم رهبری تاثیر گذار باشد گفت: تولید یک فرانیدی است که باعث خواهد شد چرخه اقتصادی مملکت و مردم به حرکت در بیاید و هرجا که بودجه در اختیار تولید هم قرار بگیرد باعث توسعه رفاه و آسایش مردم می شود.

سخنگوی نیروی انتظامی کل کشور گفت: اگر قاچاق وارد کشور بشه ؛چرخه اقتصادی را مختل و ضرر آن نیز متوجه مردم عزیز می شود.

وی ادامه داد: قاچاق در کل کشورها ضمن آنکه جرم است دارای قوانینی می باشد که ما نیز با انواع قاچاق برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: همراهی مردم برای جلوگیری از قاچاق می تواند باعث شکوفایی تولید شود و شعار رهبر معظم انقلاب برای امسال نیز چنین بود که تولید باعث رونق خواهد شد و تولید دانش بنیان و اشغال افرین بار معنایی متفاوتی پیدا می کند که هرچه تولید باشد اشتغال هم افزایش پیدا می کند.