پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:57 - 1401/01/07

لهونی: با تکمیل پروژه نصب ترانس ماتور؛ ظرفیت برق شهرستان پاوه دو برابر خواهد شد/فرماندار پاوه: در تمام فصول سال شاهد قطعی برق در پاوه نخواهیم بود

نماینده مردم اورامانات در مجلس گفت: امروز و در ایام نوروز از پروژه افزایش ظرفیت برق شهرستان پاوه بازدید به عمل آمد که بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای این پروژه شده است .

به گزارش هزارماسوله ،نماینده مردم اورامانات در مجلس در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با بهره برداری از نصب دستگاه ترانس ماتور در پست برق محله چورژی پاوه گفت: امروز و در ایام نوروز از پروژه افزایش ظرفیت برق شهرستان پاوه بازدید به عمل آمد که بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای این پروژه شده است .

ارش لهونی افزود: با تکمیل این پروژه ظرفیت برق شهرستان پاوه دو برابر خواهد شد.

وی گفت: با نصب این دستگاه ؛ خاموشی ها به حداقل خواهد رسید و این ظرفیت ایجاد خواهد شد که برای ایجاد صنایع جدید در شهرستان که در سالی که توسط مقام رهبری به عنوان تولید دانش بنیان؛ اشتغال افرین نامگذاری شده است شاهد ایجاد صنایع جدید و دانش بنیان در منطقه اورامانات باشیم.

در ادامه فرماندار شهرستان پاوه نیز گفت: بسیار خوشحالیم که اغاز سال جدید بستر تحقق شعار مقام معظم هبری خواهد بود با این موضوع که  بستر های تولید و نیاز اصلی تولید و بحث اشتغال افرینی که زمینه اصلی ان با گرفتن این امتیازات و تحقق بسترهای لازم برای تولید خواهد بود؛ در شهرستان پاوه با افزایش دوبرابری ظرفیت برق شکل گرفت.

اردشیر رستمی افزود: ما نه تنها  در تابستان اینده و تمام فصول شاهد قطعی برق نخواهیم بود بلکه زمینه برای همه صنایع و تولیداتی که در اینده در قالب دانش بنیان و صنایع نوپا و کوچک باشد فراهم خواهد شد.