پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:56 - 1400/12/22
دکتر سلیمی:

میزان درصد دوز سوم واکسیناسیون در پاوه ۳۴ درصد است /هم اکنون در بیمارستان قدس پاوه ۱۴ نفر بستری هستند

دکتر فاروق سلیمی افزود: میزان درصد واکسیناسیون ما برای دوز اول در جامعه بالای ۱۲ سال ۹۲ و نیم درصد ؛ دوز دوم ۸۳ درصد و دوز سوم نیز ۳۴ و نیم درصد است.

به گزارش هزارماسوله ،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: شهرستان پاوه هم اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و این وضعیت هم با توجه به آنکه به تعطیلات نوروزی هم نزدیک می شود نوید خوبی را نمی دهد.

دکتر فاروق سلیمی افزود: میزان درصد واکسیناسیون ما برای دوز اول در جامعه بالای ۱۲ سال ۹۲ و نیم درصد ؛ دوز دوم ۸۳ درصد و دوز سوم نیز ۳۴ و نیم درصد است.

وی گفت: این وضعیت قرمز در شهرستان پاوه می تواند در تعطیلات نوروزی مشکل ساز باشد که از مردم شهرستان خواهش داریم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به زدن واکسن کرونا اقدام کنند.

دکتر سلیمی با بیان اینکه کاهش استقبال مردم از واکسیناسیون می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه شود گفت: خوشبختانه با استقبال خوب مردم شهرستان در دوزهای اول و دوم با کاهش مرگ و میر در موج ششم یا موج سویه جدید کرونا مواجه شدیم به طوری که هیچ فوتی ناشی از کرونا را نداشتیم و این نویدی است بر اینکه واکسیناسیون می تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: از مردم شهرستان پاوه هم خواهشمندم که واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه با اشاره به میزان بستری بیماران کرونایی گفت: هم اکنون در بیمارستان قدس پاوه ۱۴ نفر بستری هستند که در این موج ششم؛ تعداد بستری های ما  به ۲۵ نفر هم رسیده بود.

وی در پایان گفت: این افرادی هم که در بیمارستان بستری هستند عموما افرادی هستند که دارای بیماری زمینه ای می باشند و خوشبختانه با تزریق واکسن دوزهای اول و دوم مرگ و میر ناشی از کرونا را حتی برای این افراد نداشتیم که مرهون انجام استقبال خوب مردم ما از واکسیناسیون بود.