پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:21 - 1400/12/16
در مراسم تودیع و معارفه فرماندار پاوه؛

استاندار کرمانشاه: خدمت بی منت به مردم برای اشتغال جوانان ؛ اولویت ما در استان است

استاندار کرمانشاه گفت: خدمت بی منت به مردم برای اشتغال جوانان ؛ اولویت ما در استان است و استفاده از ظرفیت های استان ان شاالله در دستور کار فرماندار جدید باشد.

به گزارش هزارماسوله ، استاندار کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار پاوه در سخنانی با بیان اینکه ماموستا قادری از برکات نطام جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار داشت:  تمام تلاش دولت رئیسی بر این است که آن معنای واقعی خدمت را به عمل تبدیل کنند و شبانه روز ندارند تا بتوانند برای خدمت به مردم کاری کنند.

بهمن امیری مقدم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به خوبی اشاره کردند که مردم پاوه دین دار و روشنفکر هستند افزود: حضور ماموستا قادری به عنوان یک نعمت برای شهرستان ؛ پاوه را حتی در کشور متمایز کرده است و حضور ایشان در استان و حتی غرب کشور با برکت است.

وی گفت: مردم پاوه ؛ مردمی متدین؛ قانع؛ همراه انقلاب ؛اهل علم و برنامه؛ متمایز از شهرهای دیگر است ؛ تفسیر ماموستا را در پاوه که رصد کردیم یک کار زیبا و ارزشمندی است که به عنوان روحانی نشان می دهد شهر پاوه شهری علمی و مذهبی خاصی است و این درسی که جشن گرفتند درسی برای ائمه جمعه دیگر باشد.

وی ادامه داد: مردم پاوه خونگرم؛ همراه مسئولین ؛ و مردمی که مقاومت آنها را در سال ۵۸ دیدیم و چه ایثارگری هایی که انجام ندادند و لذا  حق بر این است که خدمتگزار مردم پاوه باشیم .

امیری مقدم گفت: اولین تغییرات فرماندار را از پاوه شروع کردیم و اولین انتصاب از این شهرستان شروع شد که باید فرماندار انتخابی مظهر خدمتگزاری ویژه برای مردم باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هرکس بندگان خدا را خشنود کند خدا را خشنود کرده است گفت: امروز قرار است همه ما خادم مردم و خدمتگزاری بی منت و با عمل برای مردم باشیم.

وی اظهار کرد:  کارهای کلانی در کشور شروع شده است که نعمت گاز در مناطق ما از نقطه ای دیر باز از این نعمت بهره مند هستند و نیاز است هرچه سریعتر گاز به نقاط روستایی باقی مانده شهرستان به صورت صدردرصد انجام شود.

امیری مقدم با بیان اینکه خدمات نظام در طول عمر انقلاب بی سابقه است خاطر نشان کرد:  از همان ابتدای تحریم تاکنون خدمات به مردم ارائه داده شده ، اما با وجود آنکه دنیا؛ ما را تحریم کرد ما نوکر و خدمتگزار مردم شدیم.

وی افزود: امروز نیاز به این داریم که همه در کنار هم با وحدت و برادری تحت لوای رهبر و پیرو روحانیت تلاش کنیم؛ کشور بهتر از گذشته سرافراز شود.

استاندار کرمانشاه گفت: تمام مسائل و نکاتی که امروز داریم رهبر در گذشته به آن اشاره و گوشزد کرده اند هر سال پیام جدید سال را اعلام می کنند که، اگر توجه می کردیم تمام فرمایشات رهبر دغدغه مشکلات مردم و کشور است و این فرمایشات را باید الگو قرار داده و کار کنیم.

وی با بیان اینکه مردم از ما انتطار دارند گفت: امنیت ما زبانزد است قدرت دفاعی ما زبانزد است چطور می توانیم موشک دوربرد را درست کنیم اما نتوانیم مشکل خود را حل کنیم یقینا می توانیم ولی همت بالا می خواهد.

امیری مقدم ادامه داد: در طول ۸ سال گذشته صدمات سنگینی خوردیم؛ فشار اقتصادی کلانی بوجود آمد و برخی از مسئولینی که جایگاهی که خداوند به آنها داده بود واقعا درک نکردند و امروز نیز بخواهیم برسیم زمان می برد.

وی اضافه کرد: خدمت بی منت به مردم برای اشتغال جوانان ؛ اولویت ما در استان است و استفاده از ظرفیت های استان ان شاالله در دستور کار فرماندار جدید باشد.

امیری مقدم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس جلیلی بالایی گفت: ان شاالله هشت بند و مسايل مطرح شده اقای بالایی مد نظر قرار بگیرد .

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: نباید مشکل اب در شهرستان پاوه داشته باشیم و در استان هم هیچ شهری برای ارائه خدمات نزد ما تفاوت نخواهد کرد .

وی با اشاره به اینکه باید بیش از گذشته فعالیت مدیران دستگاهها را ببینم گفت: مدیران استان باید به شهرستان پاوه که حق بر گردن انقلاب دارند خدمت کنند و تلاش کنیم روز به روز وضعیت بهتری داشته باشیم.

بهمن امیری مقدم گفت: در بحث مرز شوشمی تلاش می کنیم که ملاقاتی با طرف عراقی برگزار و پیگیر خواهیم شد که مرز را از جانب کشور همسایه رسمی کنیم تا رونقی به شهرستان داده شود.

 

وی با اشاره به ساماندهی کوله برها گفت: ان شاالله قرار است طرحی در اینده ای نزدیک در ساماندهی مرزی در شورای تامین استان مصوب کنیم که ساماندهی درستی را در بحث کوله بری داشته باشیم.

وی گفت: عدد قابل توجهی سوخت از مرزهای ما خارج می شود و نباید اجازه دهیم بلکه این سوخت قاچاق را به شغل برای مردم منطقه تبدیل کنیم.

 

امیری مقدم با اشاره به فرمانداری ویژه پاوه گفت: تلاش ما این است که فرمانداری ویژه پاوه را پیگیری کنیم و پاوه مقاوم که دوشادوش انقلاب بوده است؛ مستحق این خواهد بود،

 

استاندار با اشاره به رسوب مدیریتی،گفت: باید تلاش کنیم که جوانان شهرستان را رشد دهیم ما باید اعتماد کنیم که مسولیت و انتقال به جوانان،را واگذار کنیم .

 

وی گفت: در بحث گردشگری این نعمت که به پاوه داده شده است باید استفاده کنند اسیب شناسی می کنیم که نباید گردشگری فرهنگ اعتقادات و باور مردم را تحت تاثیر قرار  دهد بلکه باید برای رشد و اشتعال مردم و تفکر کار وتلاش آانها باشد.

در پایان از زحمات مهندس بالایی فرماندار سابق پاوه تقدیر و تشکر و اردشیر رستمی به عنوان فرماندار جدید پاوه معرفی شد.

 

کپی با ذکر منبع مجاز است