پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:46 - 1400/12/04

سه اثر هنرمند اهل پاوه‌ منتخب نمایشگاه نقاشی ایتالیا شد

نمایشگاه نقاشی مشترک ایران - ایتالیا برگزار و سه اثر دلنیا قادری هنرمند اهل شهر پاوه در استان کرمانشاه در بخش سیاه قلم منتخب این نمایشگاه موفق به کسب گواهی افتخار شدند.

به گزارش هزارماسوله ،دلنیا قادری در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: این نمایشگاه در کشور ایتالیا و به صورت مجازی برپا شد و آثار برگزیده نقاشی از هنرمندان کشورمان به همت خانم «اقدم» در آن به نمایش درآمدند.

وی افزود: پیش از این نمایشگاه، ۲ اثرم هم نمایشگاه ” «استانبول» نمایشگاه مشترک ایران و ترکیه و همچنین نمایشگاه شب پرستاره در برج آزادی تهران برگزیده شده بودند.

قادری، متولد سال ۷۲ و اهل شهر پاوه است و در رشته نقاشی سبک «رئال و هایپر رئال» موفق به کسب گواهی افتخار از نمایشگاه‌های نقاشی در کشورهای فرانسه، گرجستان، ایتالیا شده است.

این هنرمند نقاش که اینک ساکن شهر جوانرود است، تاکنون ۵۰ تابلو نقاشی کرده و در نمایشگاه‌های زیاد بین المللی، کشوری و استانی شرکت داشته داست.

قادری از ابراز علاقه وافر و فراوان خود به آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان سخن گفت و یادآور شد: تنها مدرس نقاشی به سبک رئال و هایپر رئال یا همان سیاه قلم در سطح شهرستان جوانرود است و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان را آموزش داده است.