پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:45 - 1400/12/02

نگهداشت شهر، از اولویت‌های نخست فعالیت‌های شهرداری

طرح نگهداشت شهر در اواخر دی ماه در شهرداری کلید خورد و کماکان ادامه دارد.

به گزارش هزارماسوله ،مهندس مرادی شهردار پاوه،در گفتگویی با خبرنگار ما طرح نگهداشت شهر (نگهداری از همین وضع موجود شهر) را از مأموریت‌های اصلی و مهم در مجموعه مدیریت شهری جدید بر شمرد و گفت: دستورالعمل‌های طرح نگهداشت شهر در اواخر دی ماه در شهرداری تنظیم و سپس نیازمندی‌ها احصاء شده و کار آغاز شد و تا اواخر اسفند ماه ادامه دارد و برآورد ما این است که بتوانیم طی این مدت اقدامات لازم را انجام و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

مهندس مرادی افزود: نگهداشت شهر نقطه پایان ندارد و یک وظیفه جاری در شهرداری است که در بودجه ردیف اعتبار دارد و پس از اینکه با اجرای طرح مذکور شهر به شرایط عادی برگشت، به صورت عادی و با ردیف اعتبارات معمول، امور مربوط به نگهداشت شهر را انجام خواهیم داد.

شهردار پاوه ادامه داد: مهمترین اهداف اجرای این طرح، آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات موجود است.

مهندس مرادی در پایان به اقدامات در حال انجام شهرداری در راستای اجرای طرح مذکور پرداخت و گفت: این اقدامات شامل مواردی از قبیل ترمیم و رنگ‌آمیزی المان‌ها و مبلمان شهری، اصلاح و رفع عیوب سیستم روشنایی، نورپردازی خیابان کمربندی، هرس و شاخه‌زنی درختان و شمشادها، لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر و ... است.