پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله09:08 - 1400/11/30
رییس مرکز بهداشت پاوه :

وضعیت شهرستان به حالت قرمز برگشت

حشمت کریمی گفت: با کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی و اوج گیری پیک ششم بیماری کرونا شهرستان پاوه در آخرین رنگ بندی اعلامی وارد مرحله بحران شده و به رنگ قرمز درآمد.

به گزارش هزارماسوله ،رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: همان گونه که انتظار می رفت با کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی و اوج گیری پیک ششم بیماری کرونا شهرستان پاوه در آخرین رنگ بندی اعلامی وارد مرحله بحران شده و به رنگ قرمز درآمد.

 

حشمت کریمی افزود : برای کنترل شرایط و خروج از بحران لازم است همشهریان گرامی هر چه سریعتر واکسیناسیون خود را به عنوان مهمترین راه مقابله با بیماری کرونا تکمیل نمایند.

 

 کریمی در ادامه اضافه کرد : برای کنترل شرایط و جلوگیری از افزایش موارد بستری و مرگ و میر لازم است همشهریان عزیز به نکات زیر توجه ویژه نمایند.

 

۱ -با توجه به اینکه بهترین راه پیشگیری از امیکرون تزریق دوز سوم واکسن کرونا است کسانی که از نوبت دوم واکسیناسیون آنها سه ماه گذشته است در اسرع وقت به مراکزتجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت شهر و روستا مراجعه نمایند.

 

۲- کسانی که یک ماه ازتاریخ نوبت اول آنها گذشته است در اسرع وقت برای تزریق دوز دوم مراجعه نمایند.

 

۳- با توجه به اینکه درصد بالای از مبتلایان به امیکرون را کودکان تشکیل می دهند لازم است تمام کودکان ۵ سال به بالا جهت تزریق واکسن به مراکز تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه نمایند.

 

۴- لازم است همشهریان گرامی از هرگونه حضور غیر ضروری در بیرون از منزل و به ویژه در اجتماعات خودداری نمایند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک مناسب استفاده نمایند.

 

رییس مرکز بهداشت پاوه در پایان گفت: مرکز تجمیعی شهید عبدالله زاده واقع در سه راهی فرهنگیان تا ساعت ۶ بعد ازظهر  و مرکز تجمیعی  شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در جنب مسجد شهدا تا ساعت ۲ بعد ازظهر آماده پذیرش همشهریان عزیز برای انجام واکسیناسیون می باشند.