پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله09:13 - 1400/11/19
بالایی:

۲۳ طرح اشتغال زا با تسهیلات ۵۱ میلیارد تومان تایید و به بانک معرفی شد

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: ۲۳ طرح اشتغال زا با تسهیلات ۵۱ میلیارد تومان تایید و به بانک معرفی شد .

به گزارش هزارماسوله ،جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با اشاره به محدودیت زمانی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از دستگاه های اجرایی و بانکها خواست هماهنگی و تسهیل لازم را در پرداخت تسهیلات با متقاضیان داشته باشند .

 

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به ۳۴ فقره مشاغل خانگی منفرد و پشتیبان ابراز امیدواری کرد سهم شهرستان تا پایان بهمن ماه جذب و اعطاء گردد.

 

بالایی ابلاغ آیین نامه و پذیرش بانکها در طرح های تولیدی و خدماتی برای پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ را امیدبخش خواند و از تایید و معرفی ۲۳ طرح با تسهیلات ۵۱ میلیارد تومان خبر داد و افزود بانکها و دستگاه های اجرایی مکلفند همراهی و همکاری لازم را با مجریان و سرمایه گذاران داشته باشند .

 

وی از جهاد کشاورزی خواست سند چشم انداز و روشنی را در اصلاح باغات با هدف کاهش مصرف آب ، افزایش تولید و کیفیت آن ارائه نماید و ظرف دو هفته طرح های قابل اجرا ء که از رودخانه سیروان نیازمند تخصیص آب می باشد را آماده و به امور آب معرفی نماید .

 

بالایی خاطر نشان کرد بر اساس مجوز وزارت نیرو ۱۲ میلیون مترمکعب برداشت آب برای واحدهای تولیدی و کشاورزی از سیروان به شهرستان تخصیص یافته که هر چه سریعتر باید طرح ها نهایی و پروژه های اجرایی گردد

رئیس کمیته اشتغال شهرستان از عملکرد ۱۰۵ درصدی ثبت تعهدات اشتغال در سال ۱۴۰۰ در سامانه رصد خبر و از همه دستگاه های که کارنامه قابل قبول از خود نشان داده اند تقدیر کرد.