پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:12 - 1400/11/12
مهندس بالایی:

اوضاع ابتلا و بستری کرونا صعودی و نگران کننده است

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: اوضاع ابتلا و بستری کرونا صعودی و نگران کننده است .

به گزارش هزارماسوله ،سرپرست فرمانداری پاوه به خبرنگار ما گفت: سیر مراجعات ، ابتلا و بستری در پاوه افزایشی است که در صورت عدم رعایت زدن ماسک و استقبال سرد از گرفتن دز سوم واکسن به سرعت وضعیت به نارنجی و قرمز تغییر خواهد کرد .

 

بالایی با تاکید بر اینکه در انتظار تصمیمات جدید ستاد کرونا هستیم گفت: ادامه وضع موجود  ایجاد محدودیت های دوباره را اجتناب ناپذیر می کند .

 

وی عادی انگاری ، نزدن ماسک ، عدم استقبال از گرفتن دز سوم به بهانه ضعیف شدن ویروس را عامل وضع موجود دانست و از مردم عزیز ، متدین و فرهنگ دوست پاوه خواست ؛

۱_ برای کاهش تلفات و هزینه های پیک پیش روحتما ماسک بزنیم

۲_ حتما دز سوم واکسن را دریافت کنیم

۳_ از هرگونه حضور در اجتماعات به ویژه شب نشینی و مهمانی خودداری نماییم

وی با تقدیر از مشارکت و همراهی مردم در مراحل قبل افزود ۹۲  درصد دز اول و  ۸۲ درصد دز دوم را دریافت نمودند اما این عدد در دز سوم   ۲۶ درصد می باشد که مراکز تجمیعی ، جامع و خانه های بهداشت در نزدیک ترین محل به سکونت همشهریان آماده ارائه خدمات واکسیناسیون هستند .

بالایی از مشارکت علماء دین ، ماموستاهای گرانقدر ، معلمین ، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز در مراحل قبل  تقدیر و تقاضا نمود در پیک جدید هم همراهی ، حمایت ، نظارت و هدایت لازم را در تشویق به زدن ماسک و دریافت دز سوم واکسن با فرزندان خود در کادر درمان بعمل آورند.