پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:06 - 1400/10/22
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

حق منطقه جنگی شهرستان جوانرود، دوباره پایدار گردید/ اموزش و پرورش باینگان به عنوان شورای برتر در سطح استان

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: متاسفانه در چند ماه گذشته نامه ای از سازمان نیروهای مسلح مبنی بر خارج شدن دو شهرستان روانسر و جوانرود از منطقه جنگی به دست ما رسید و خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده شهرستان جوانرود بدلیل آنکه حق منطقه مرزی را می گیرد به جزء شهرستان های با حق منطقه جنگی، بازگشت.

به گزارش هزارماسوله ،مدیر کل آموزش و مرورش استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه پاوه در سخنانی اظهار داشت: بیشترین هدف ما از آمدن به پاوه ملاقات با ماموستا قادری بود، چرا که حدود سه سال است که خدمت ماموستا به عنوان پدر معنوی نگاه کرده ایم و همیشه اعلان کرده ام خوشا به سعادت مردم پاوه و اورامانات که چنین شخصیت بزرگی را دارند. 

 

یزدان پناه گفت: از بین بخش های آموزش و پرورش استان،شورای آموزش و پرورش بخش باینگان به عنوان آموزش و پرورش برتر انتخاب شده است. 

 

وی افزود: آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر در سطح کشور انتخاب شده است و ان شاالله در هفته اینده با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و ویزر آموزش و پرورش مراسمی جهت تقدیر برگزار خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: این سومین سال پیاپی است که آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر و منظم ترین ساماندهی سامانه نیروی انسانی در سطح کشور انتخاب می شود .

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث منطقه جنگی در اورامانات گفت: در دو سال گذشته بحث منطقه جنگی را پیگیر کردیم و استاندار سابق برای این موضوع نهایت تلاش خود را انجام داد تا حق منطقه جنگی مشمول همه از جمله منطقه اورامانات گردید.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در چند ماه گذشته نامه ای از سازمان نیروهای مسلح مبنی بر خارج شدن دو شهرستان روانسر و جوانرود از منطقه جنگی به دست ما رسید و خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده شهرستان جوانرود بدلیل آنکه حق منطقه مرزی را می گیرد به جزء شهرستان های با حق منطقه جنگی، بازگشت.

 

 وی اضافه کرد:اما برای روانسر ، نامه ای مبنی بر اینکه شهرستانی با نام روانسر در زمان جنگ وجود نداشت و این شهرستانی بخشی از شهرستان پاوه محسوب می شد، به سازمان نیروهای مسلح ارسال کردیم که ان شالله این شهرستان هم به جزء مناطق جنگی برگردد.