پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:38 - 1400/09/05
ماموستا قادری:

متأسفانه مهاجرت جوانان کورد به دلیل بیکاری به کشورهای اروپایی افزایش یافته است/بی توجهی به این موضوع قابل درک نیست

امام جمعه پاوه گفت: متأسفانه مهاجرت جوانان کرد به دلیل بیکاری و فقر به کشورهای اروپایی افزایش یافته است که در راه این سفر نیز عده ایی جان خود را از دست داده یا صدمه می بینند و همه باید مواظب باشیم.

به گزارش هزارماسوله ،حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه امروز پاوه با اشاره به اهداف بعثت پیامبران الهی گفت : پیامبران آمده‌اند مردم را از ظلم و جهل و فساد وبی‌دینی به‌سوی معرفت و علم و دانش و عدالت و نور و توحید راهنمایی کنند.

خطیب جمعه پاوه افزود: با یک مرور کوتاه روی آیات قرآن کریم، می‌بینیم تمام اهداف تربیتی و معنوی و حتی مادی قرآن کریم و رسالت رسول گرامی اسلام (ص) همه و همه نجات انسان‌ها از ظلمات و بیراه و گمراهی به‌سوی نور ایمان و اسلام بوده است.

امام جمعه پاوه انگیزۀ نزول کتاب‌های آسمانی و بعثت خاتم انبیاء (ص) دعوت انسان‌ها به توحید و نجات از گرفتاری فکری و اتمام‌حجت است تا برای انسان‌ها عذر و حجتی باقی نماند.

حاج ماموستا قادری ضمن تبریک هفته بسیج گفت : بسیج از بطن جامعه و برخاسته از جامعه و مورد احترام همۀ ماست. بسیج در عمر انقلاب در دو جبهه و میدان زحمت کشیده و حضور داشته است. ۱-جبهۀ دفاع ۲- جبهۀ سازندگی

وی افزود : بسیجیان در طول دوران دفاع سینه سپر کرده‌اند و امروز هم در مقابل دشمنان سینه سپر می‌کنند و در جبهۀ سازندگی هم دارند خدمات شایسته‌ای ارائه می‌دهند و الان هم پاسدار امنیت و در سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی حضور سبز دارند.

امام جمعه پاوه ضمن اظهار نگرانی از افزایش مهاجرت جوانان منطقه به اروپا افزود: متأسفانه مهاجرت جوانان کرد به دلیل بیکاری و فقر به کشورهای اروپایی افزایش یافته است که در راه این سفر نیز عده ایی جان خود را از دست داده یا صدمه می بینند و همه باید مواظب باشیم.

ایشان لزوم توجه جدی مسئولان امر به این موضوع را خواستار شد و گفت : بی توجهی که نسبت به این موضوع هم از سوی مردم و هم از سوی مسئولان می بینیم قابل درک نیست.