پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:33 - 1400/09/02

تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور اعضا در محل سالن جلسات اداره تشکیل گردید.

به گزارش هزارماسوله ،مدیر اموزش و پرورش منطقه نوسود  در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای شورای آموزش و پرورش و همچنین تبریک هفته بسیج  به تمامی بسیجیان و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران  به تفصیل گزارش  فعالیت های آموزش و پرورش منطقه نوسود در بازگشایی مدارس و همچنین  گزارشی از روند تزیق واکسن کرونا در مدارس منطقه  به اطلاع اعضای شورای آموزش و پرورش و  پیگیری مصوبات جلسه قبل را مورد تاکید قرار داد.

 ویسی با اشاره به اینکه صد درصد فرهنگیان  و حدود هشتاد و هفت درصد دانش آموزان واکسن کرونا تزریق نموده اند مشکلی برای بازگشایی مدارس نداریم و ی به تاکید از بهداشت ودرمان منطقه نوسود درخواست نمود که به صورت مستمر از لحاظ وضعیت بهداشتی از مدارس بازدید داشته وگزارش ارائه نمایند.

پس از آن  یونس جهانبانی بخشدارو رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از مدیر اموزش و پرورش و   اعضائ شورای آموزش و پرورش  جهت حضور مستمر در جلسات و   عملکرد آموزش و پرورش منطقه نوسود در راستای بازگشایی اثرات مخرب کرونا بر خانواده های داغ دیده و دانش آموزان و مدارس را بسیار نگران کننده دانست و با اشاره  به نیاز و توجه جدی احاد جامعه بخصوص مربیان و مشاوران در مدارس  را جدی دانست .

 و ی با بیان اینکه می طلبد که آموزش و پرورش با در نظر گرفتن سمینار ها، کلاسها و راهکارهای لازم سعی در التیام و بر طرف نمودن این معضل بزرگ که زندگی عامه مردم را به چالش کشیده است بنمایدو تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر شبکه بهداشت  در مدارس خواستار شد. 

ماموستا ملا حسین عینی  امام جمعه  شهر نوسود در ادامه نیز مهم ترین زیر ساخت ها را زیر ساخت فرهنگی ودینی  دانست که این مهم  جز با همکاری و مساعدت آموزش و پرورش میسر نمی باشد وی با اشاره به آیات واحادیث نبوی آموزش و علم را دو مقوله مهم برشمرد وهمچنین سعادت و خوشبختی را در گرو کسب علم و دانش دانست .و با اظهار بر اینکه معلم فقط به خود و آموزش و پرورش تعلق ندارد بلکه به جامعه تعلق دارد وبا بیان اینکه معلم است که جامعه را به سر منزل مقصود می رساند از تلاش های این قشر زحمت کش تشکر نمودند .

در پایان جلسه هر کدام از اعضائ شورا پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان نموده و جلسه شورا با ارائه مصوباتی به پایان رسید.