پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:40 - 1400/08/01

خیر بانه وره ای ۱۷۵ میلیون ریال به مرکز خدمات جامع سلامت این شهر اهداء نمود

خیری نیک اندیش که نخواست نامی از ایشان برده شود در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه مبلغ ۱۷۵ میلیون ریال به مرکز خدمات جامع سلامت این شهر اهداء نمود.

به گزارش هزارماسوله ،کل مبلغ اهداء شده صرف خرید یک دستگاه اکسیژن ساز شده و جهت استفاده و رفاه حال بیماران در مرکز خدمات جامع سلامت شهر بانه وره نصب و در حال استفاده می باشد.

همچنین در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه جمعی از خیرین نیکوکار شهرستان با اهدای ۲۲۰ میلیون ریال تعداد ۱۰ عدد کپسول ۱۰ لیتری اکسیژن برای فوریت های پزشکی شهرستان تهیه نمودند.

همچنین دیگر خیری از شهرستان پاوه که نخواست نامش فاش شود ؛۱۵۰ میلیون ریال به آزمایشگاه مرکزی شبکه بهداشت و درمان پاوه اهداء نمود، که کل این مبلغ صرف خرید کیت های آزمایشگاهی مورد نیاز این مرکز شده است.

شبکه بهداشت و درمان پاوه ضمن تقدیر از همراهی همیشگی و کمک های مداوم خیرین و مردم گرانقدر شهر بانه وره به شبکه بهداشت و درمان پاوه از همه همشهریان عزیز در شهرستان پاوه می خواهد رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و در صورتی که تا کنون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدهم ننموده اند هر چه سریعتر به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه نمایند‌.