پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:30 - 1400/07/29
امام جمعه پاوه:

دشمنان از اتحاد مسلمانان واهمه دارند

امام جمعه پاوه در مراسم هفته وحدت گفت: دشمنان از اتحاد مسلمانان واهمه دارند و بر این عقیده هستند که باید کاری کنند که آنها را متفرق کنند.

به گزارش هزارماسوله ،شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ماموستا ملا قادر قادری امروز چهارشنبه در مراسم هفته وحدت که در حسینیه ثارالله سپاه استان کرمانشاه برگزار شد به بیان تاریخچه جشن میلاد پرداخت و اظهار داشت: جشن میلاد در اورامانات از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و مردم از آن نتیجه های خوبی گرفته اند.

امام جمعه پاوه افزود: استقبال مردم اورامانات به‌خصوص شهرستان پاوه از جشن میلاد و هفته وحدت همواره استقبال خوبی بوده و تفاهم بین اهل تسنن و تشیع از جنگ مذهبی جلوگیری کرده است که بسیار ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد: این بسیار با اهمیت است که حتی نویسندگان مسیحی از پیامبر اکرم(ص) به خوبی یاد می کنند و از حسنات ایشان می نویسند و پیامبر را شایسته رهبری مسلمانان می دانند.

ماموستا قادری امر به معروف و نهی از منکر را بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: به خاطر همین در امر به معروف اشخاص و نهی از منکر، هم دوستان خوب و هم مخالفان سرسختی داریم.

وی ادامه داد: در برنامه استعمار جدید که هجمه های فرهنگی مدیریت شده وجود دارد شبانه روز تلاش می کنند تا میان مسلمانان تفرقه اندازی و ایجاد اختلاف کنند.

ماموستا قادری همچنین ترویج بد حجابی، اشاعه فساد در رسانه ها، گسترش حمل قاچاق، توزیع مواد مخدر و بحث حقوق زن را از دیگر هجمه های دشمنان علیه ملت‌های مسلمان عنوان کرد.

امام جمعه پاوه افزود: دشمنان از اتحاد مسلمانان واهمه دارند و بر این عقیده هستند که باید کاری کنند که آنها را متفرق کنند.

ماموستا قادری بیان داشت: شعار بدون عمل به جایی راه ندارد، مسئولین باید به این مطلب اهتمام ویژه داشته باشند و اگر شعاری می دهند حتما عمل کنند.

وی افزود: باید به دو اصل عمل به گفته ها و دادن شعار در حد توان بیشتر توجه داشته باشیم.