پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:50 - 1400/07/17
به مناسبت روز جهانی پست؛

بهشتي: توزيع بيش از ۵۶ هزار مرسوله وارده به پست در شهرستان پاوه

رئيس اداره پست شهرستان پاوه گفت: از اول فروردین سال جاری تا 17 مهر ماه سال ۱۴۰۰، ما بيش از ۵۶ هزار مرسوله را كه به اين اداره وارد شده است در بين همشهريان و ادارات و سازمانها توزيع كرده ايم.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره پست شهرستان پاوه به مناسبت روز جهانی پست در گفتگویی با خبرنگار ما با ارائه گزارشي از فعاليتهاي این اداره در يك سال گذشته اظهار داشت: 9 اکتبر مصادف با 17 مهرماه سالروز تاسیس اتحادیه جهانی پست تعیین شده که امروزه پست به عنوان يك شبكه وسيع ارتباطي در برقراري روابط داخلي و خارجي نقش زيربنايي دارد.

بهشتي با بیان اینکه خدمات گوناگوني توسط اداره پست پاوه با كمترين زمان ممكن و در جهت خدمت به مردم انجام مي گيرد افزود: امروزه پست با توجه به پیشرفت فضای الکترونیکی، رسانه‌ای، مجازی روز به روز در حال تغییر است و فعالیت پست هر روز در حوزه تجارت الکترونیک بیشتر می شود.

وي با اشاره به عملکرد پست شهرستان از ابتدای سال تاكنون گفت:  از اول فروردین سال جاری تا 17 مهر ماه سال ۱۴۰۰، ما بيش از ۵۶ هزار مرسوله را كه به اين اداره وارد شده است در بين همشهريان و ادارات و سازمانها توزيع كرده ايم.

وي افزود: از اين تعداد مرسوله، ۲۸ هزار و ۱۳۱ مرسوله مربوط به حوزه روستایی و ۲۸ هزار و ۷۴۲ مرسوله مربوط به شهر پاوه  بوده است که توسط کارکنان ما توزیع  شده است.

وی گفت: از این تعداد مرسوله ترافيك بسته های پاکت پستی؛ ترافیک بسته های توزیع تا دو کیلوگرم وزن و ترافیک امانت پستی در اوزان ۲ الی ۵ کیلوگرم به ترتیب در حوزه روستای و شهری ۲۴ هزار ۹۸۰ ؛ ۲۴ هزار ۵۹۳ و ۷ هزار و ۲۹۰ مرسوله را شامل می شود.

وي با بيان اينكه خريد اينترنتي در شهرستان پاوه روبه ازدياد است، گفت: با شیوع کرونا میزان خرید های اینترنتی در شهرستان نیز افزایش یافته است.

بهشتي در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان اداره پست به مناسب روز جهانی پست گفت: تمام امورات و خدمات انجام شده در این اداره توسط زحمات اين کارکنان انجام می شود.