پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله09:04 - 1400/07/17

عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نودشه به ۸ ماه رسید/کارگران شهرداری نودشه هنوز طعم عیدی سال ۱۴۰۰ را نچشیده اند!!!

بنا به اخبار واصله به پایگاه خبری هزارماسوله هم اکنون حدود ۸ ماه است که کارکنان و کارگران خدماتی شهرداری نودشه حقوق دریافت نکرده اند.

به گزارش هزارماسوله ،در شهرداری نودشه چه می گذرد؟؟

 

بنا به اخبار واصله به پایگاه خبری هزارماسوله هم اکنون حدود ۸ ماه است که کارکنان و کارگران خدماتی شهرداری نودشه حقوق دریافت نکرده اند.

 

براساس این اخبار ، کارگران خدماتی و کارکنان شهرداری نودشه نه تنها حقوق ماهیانه خود را دریافت نکرده اند، بلکه عیدی سال ۱۴۰۰ را هم هنوز دریافت نکرده اند، این در حالی است که عیدی سال ۱۴۰۰ در بهمن ماه پرداخت شده و هم اکنون به بهمن سال آینده نزدیک می شویم.

 

یقینا شنیدن این خبر می‌تواند برای هر کسی که آن را می‌ شنوند دردناک باشد؛ تصور پرداخت نشدن حقوق مردانی زحمتکش با دست‌هایی پینه بسته و چشمانی رنج دیده و پدرانی دلسوز ...

 

واقعا باید سوال پرسید که در این وضعیت بد اقتصادی و تورم بالا، این کارگران و کارمندان بینوا چگونه زندگی می کنند؟؟چرا باید حقوق ۸ ماه کارگران شهرداری و برخی دیگر از کارکنان ۹ ماه به تعویق بیافتد؟؟

 

پیش از این هزارماسوله این موضوع را انتشار داده اما شورا و شهرداری نودشه حاضر به ارائه هیچ جوابیه ای نشدند .

 

سوال اینجاست که چرا فرماندار شهرستان پاوه در این مدت کوتاهی که عهده دار پست فرمانداری پاوه بوده و فعالیت های خود را در فضای مجازی به نمایش گذاشته است؛ تاکنون به این موضوع ورود نکرده است؟؟ آیا خود مسئولین در این وضعیت اقتصادی می توانند یک ماه بدون حقوق ؛گامورات زندگی را بچرخانند؟؟

 

انتظار این است که فرماندار پاوه هرچه زودتر به این موضوع ورود پیدا کرده تا بیشتر از این کارگران زحمت کش شهرداری دچار مشکلات و زحمات در این تورم بالا نشوند.