پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:04 - 1400/07/07

تجلیل از آتش‌نشانان پاوه

همزمان با هفتم مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی، طی مراسمی که در محل ایستگاه آتش‌نشانی شماره 2 شهرداری و با حضور سرپرست شهرداری پاوه، ریاست اداره منابع طبیعی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه برگزار شد از زحمات آتش‌نشانان سخت‌کوش شهرداری تجلیل به عمل آمد.

به گزارش هزارماسوله ،مهندس آذری سرپرست شهرداری پاوه در این دیدار ضمن تبریک روز آتش‌نشانی و ایمنی به نیروهای خدوم آتش‌نشانی و تقدیر از خدمات آنان، این مناسبت را بهانه‌ای برای یادآوری زحمات شبانه‌روزی آتش‌نشانان جان بر کف در راه خدمت به شهر و شهروندان عنوان و گفت: آتش‌نشانی یکی از حساس‌ترین و در عین حال با ارزش‌ترین بخش‌های شهرداری است؛ چرا که با نجات جان و مال مردم سروکار دارد و به هنگام بروز حوادث، حضور به موقع آتش‌نشانان مایه آرامش و امنیت خاطر شهروندان است.

سرپرست شهرداری پاوه با اشاره به موضوع تهیه تجهیزات حفاظت فردی برای آتش‌نشانان تلاشگر شهرداری طی سالهای اخیر، از آتش‌نشانان خواست هم به جهت ارتقای سطح ایمنی خود و هم جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط آنان به شهروندان، همواره در کلیه مأموریت‌های خود از تجهیزات تهیه شده استفاده نمایند.

مهندس آذری در پایان سخنان خود به ارائه آمار مأموریتهای انجام شده توسط آتش‌نشانان در طول یکسال گذشته پرداخت و گفت: مجموع مأموریتهای انجام شده 181 مورد بوده است که از این تعداد، 93 مورد اطفاء حریق مراتع و باغات، 24 مورد اطفاء حریق منازل و مغازه و انبار، 9 مورد اطفاء حریق خودرو، 20 مورد امداد و نجات خانگی، 7 مورد امداد و نجات متفرقه، 24 مورد حضور در مانورها و 4 مورد هم اعلام خطر در وضعیت قرمز شهر از نظر شیوع کرونا بوده است.

در ادامه مراسم نائب رئیس محترم شورای اسلامی شهر و ریاست محترم منابع طبیعی نیز طی سخنانی ضمن تبریک مناسبت مذکور به آتش‌نشانان، از خدمات و زحمات آن عزیزان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

پایان‌بخش مراسم اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از طرف شهرداری و نیز اهدای لوح تقدیر از طرف ریاست محترم منابع طبیعی به آتش‌نشانان خدوم شهرداری بود.