پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:02 - 1400/07/07

آیین تجلیل از آتش نشانان شهرداری نوسود به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی

به مناسبت بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی طی مراسمی و در محل ساختمان و محوطه نقلیه و موتوری شهرداری نوسود، مراسمی به پاسداشت خدمات و تلاش های شبانه روزی آتش نشانان شهرداری نوسود برگزار گردید.

به گزارش هزارماسوله ،در این مراسم که با حضور سرپرست شهرداری ، نماینده‌ی شورای اسلامی شهر،نماینده‌ی بخشداری ، مدیر،معلمین ، مربیان و دانش آموزان دبستان امام محمد غزالی شهر نوسود برگزار گردید، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات کادر آتش نشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم سرپرست شهرداری نوسود ضمن اظهار خیر مقدم به مهمانان عزیز بیان داشت: هفتم مهرماه، روز آتش نشاني و ايمني، روز قدرداني از تلاش شبانه روزي آتش نشانان پر تلاش و ترويج‌گران فرهنگ ايمني و پيشگيري از حوادث و سوانح در سطح كشور مي باشد.

محمد غازی شاه‌ویسی در ادامه افزود: بي شك با رشد و توسعه شهرها و گسترش تكنولوژي خطرات بيشتري شهروندان را تهديد مي‌كند و زماني مردم يك جامعه با آرامش به زندگي مي‌پردازند كه بدانند مرداني دلير، متعهد و جسور براي امنيت خاطر و رفاه جاني و مالي آنان به صورت شبانه‌روزي آماده انجام رسالت خطير خود هستند.

وی با اشاره به آتش سوزی های سال 1400  و تلاش های آتش نشانان شهرداری از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر نموده و افزود: در اوقاتی که شهروندان نوسود در کمال آرامش در منازل خود به سر می برند، آتش نشانان جان بر کف این شهرداری حتی در ساعات بامدادی با جان و دل و شجاعت تمام به عملیات اطفای حریق باغات و مراتع مشرف به شهر نوسود پرداخته اند تا خسارتی متوجه شهروندان عزیز نوسود نگردد و به راستی جبران از خودگذشتگی ها و رشادت‌های آنان کاری بس سخت و جبران ناپذیر است.

در حاشیه این مراسم آتش نشانان شهرداری نوسود به تشریح وظایف و آموزش دانش آموزان پرداخته و با برگزاری مانور اطفای حریق از نزدیک دانش آموزان را با شیوه‌های اطفای حریق آشنا کردند.

در پایان این مراسم نیز از طرف شهرداری نوسود لوح تقدیر و هدایایی به رسم پاسداشت روز آتش نشان و ایمنی به آتش نشانان اهدا گردید. همچنین از طرف مدیریت دبستان امام محمد غزالی نیز هدایایی به رسم یادبود به پرسنل آتش نشان اعطا شد.

همچنین به قید قرعه از برندگان کارگاه نقاشی به مناسبت روز آتش نشان تقدیر و جوایزی تقدیر به عمل آمد.