پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:38 - 1400/06/10
یادداشت همایون رشیدی

بابا آب،بابا آب بابا کو بابا رفت بابا برد باباخورد

ای کاش برسد روزی که هرکس را مدبرانه مدیر کنند...

به گزارش هزارماسوله ،یکی هشت سال بابا شد هزار قصه وشعر گفت ولی برامون هیچی نشد .یکی یکی بابا جون ،اومدید وبرامون پدر وفرزند شدید وبازم هیچی نشدید. هی گفتید وگفتید وگفتید ولی ای کاش هیچگاه نمی آمدید که نبودنتان چه رؤیایی بود.

 

سیراب سرابی هستیم که نامسئولان برایمان ساخته اند.کجاست آن رستم دستانی که که قبل ازحضورش از وعده های نابی گفت که حتی دیدنش درخوابم هم سیرابمان میکرد.

 

بارها کارشناسان وقلم بدستان گفتند وفریادزدند که علاج واقعه راقبل از وقوع باید کرد،ننگ ونفرت برمدیریتی که در جغرافیای شهرستان پاوه با این همه آب باید شاهد خشک شدن باغات چند صد ساله آن باشیم .چرا کسی جواب گوی این نابسامانی نیست امپراطوری چندین ساله امور آب اورامانات را چه کسی باید به سلاخی بکشد وبپرسدکه در این چندین ساله چه کارها وپیش بینی هایی را برای روزهای بحرانی کرده اید مگر نه اینکه نهرها ورودخانه هایمان بلا استفاده از متطقه خارج میشوند،بزرگ فرمانداران در این چندساله چه کرده اند ،مدیران مرتبط ونامرتبط در این چندساله چه کرده اند مگر میشود دولتی بعداز هشت سال مدیرانش قادر به حل بدیهی ترین معضل یک منطقه نبوده باشند وهیچ محکمه ای احدی را باز خواست نکتد.

 

کجایند نمایندگان مجلس وشوراهای شهر که ای کاش بجای انعکاس تصاویر ذره ای به فکر بحران کمبود آب باشند بله دوستان بعنوان نماینده مردم بسط بنشنید دعوا کنید وشاکی باشید تاحصول نتیجه.

 

مسئولان،نماینده ونمایندگان تمام مردم با تمام وجود از عملکردتان ناراضیند.کجاست آن آب هانه کوانی که سالهاست از کنار مان غریبانه میگذرد،لکه ننگ عملکرد ضعیف در بحران بی آبی این دیار را چه کسی به گردن میگیرد،نکند این بار بهانه دیگری را کوک کرده اید ظاهرا فرموده اید پمپها تحریمی هستند نمیشود بکارشان انداخت،بس است دیگر بهانه های واهی را کنار بگذارید و به فکر چاره باشید،مردم هنجار شکن واغتشاشگر نیستند اغتشاشگر کسانی هستند که با بی کفایتی مردم را از هرچه نیک وبد است بدبین میکنند ،در آخر از هر نهادی چه قضایی وچه امنیتی درخواست میشود به احترام ملتی که با دار وندار نظام ساخته وآنرا رها نکرده اند اولا هرچه زودتر این بحران مدیران ساخته کمبود آب رابا تدبیر حل کنید ،دوما برای یکبارهم که شده مسئولی را بدلیل قصور در انجام وظیفه به مجازات رسانده تا مردم از این بدبینی وشک به در آیند .

 

ای کاش برسد روزی که هرکس را مدبرانه مدیر کنند