پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:58 - 1400/05/19

تقدیر از خبرنگاران پاوه به بهانه روز خبرنگار

مهندس آذری سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه طی مراسمی به بهانه روز خبرنگار از خبرنگاران پاوه تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش هزارماسوله ،در ابتدای این مراسم، که در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد، مهندس آذری ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و تقدیر از زحمات آنان و اشاره به سختی و در عین حال حساس بودن حرفه خبرنگاری عنوان نمود: در وصف ارزش و اهمیت قلم همین بس که خداوند به آن قسم یاد می‌کند که این امر حرمت و ارزش قلم و کار خبرنگاری را می‌رساند.

سرپرست شهرداری پاوه افزود: خداوند در آیه‌ای دیگر از قرآن مجید به اهل ایمان توصیه می‌فرماید که وقتی خبری به دست شما می‌رسد ابتدا صحت و سقم آن را بررسی کنید و بعد از تحقیق اگر صحت داشت منتقل نمایید که مبادا دچار اشتباه شده و خبر نادرست را منتقل نموده و سبب آزار و اذیت قومی شده و پشیمانی نصیب شما گردد؛ که این امر نیز به نوبه خود حساسیت رسالت خبرنگاری را می‌رساند و ما را متوجه این موضوع می‌نماید که یک خبر نادرست تا چه حد می‌تواند مخرب باشد.

مهندس آذری ادامه داد: اطلاع‌رسانی و بیان حقایق، روشنگری و شفاف‌سازی، نظارت درست و منصفانه شما خبرنگاران بر کار مسئولان بر سلامت کاری آنها و در نتیجه توسعه و پیشرفت شهر تأثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود خواستار تعامل سازنده خبرنگاران با شورا و شهرداری در راستای خدمت به شهروندان و تحول و توسعه شهر پاوه شد.

در ادامه مراسم اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران سخت‌کوش شهرمان و بیان نظرات خود در رابطه با اهمیت حرفه خبرنگاری عنوان نمودند با کمال میل پذیرای پیشنهادهای کاربردی و انتقادهای سازنده خبرنگاران هستند چرا که آن را لازمه رشد و توسعه شهر می‌دانند.

در پایان مراسم نیز خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود پرداختند.