پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:12 - 1400/04/28

وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در گشت مشترک فرمانداری و مرکز بهداشت بررسی شد

وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در گشت مشترک فرمانداری و مرکز بهداشت بررسی شد.

به گزارش هزارماسوله ،در راستای مصوبات ستاد کرونای شهرستان و به جهت ارزیابی رعایت پروتکل های بهداشتی، گشت مشترک فرمانداری و مرکز بهداشت  شهرستان با حضور فرشاد شیخی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار پاوه، لایق خالدی مسئول واحد سلامت محیط، مسئول روابط عمومی شبکه و نماینده واحد سلامت کار از ادارات سطح شهر پاوه برگزار و آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن بررسی شد.

 

در این گشت مشترک در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کووید ۱۹، موارد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه عدم استفاده از ماسک در بین کارمندان و مراجعین بررسی و به صورت چهره به چهره آموزش و تذکرات لازم در راستای پیشگیری از وقوع موج پنجم کرونا در شهرستان داده شد .

در ادامه این گشت مشترک معاون فرماندار،روسای ادارات عضو ستاد کرونا و انجمن های مردم نهاد وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر را ارزیابی کردند.

در این گشت مشترک واحد های تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از نظر رعایت آخرین دستورالعمل ها پایش و ارزیابی شدند و تعدادی ماسک نیز به جهت فرهنگ سازی رعایت پروتکلها و لزوم استفاده از ماسک بین مردم توزیع گردید.