پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:00 - 1400/04/28

معاون فرماندار: موج پنجم کرونا،می تواند چالش های جدی برای مردم داشته باشد/ نماینده دادستان: با دفاتری که مراجعین انها بدون ماسک در صف انتظار باشند ،برخورد می شود

معاون فرماندار پاوه در بازدید از دفاتر قضایی و اسناد رسمی پاوه گفت: صیانت از جان مردم بالاترین اولویت برای ماست و موج پنجم میتواند چالش های جدی برای مردم ما به همراه داشته باشد.

به گزارش هزارماسوله ،معاون فرماندار پاوه در بازدید از دفاتر قضایی و اسناد رسمی پاوه ضمن  تقدیر و پاسداشت خدمت رسانی دفاتر خدمات قضایی - پلیس +۱۰ -  دفاترثبت  اسناد رسمی و دفاتر پیشخوان دولت  اظهار نمود:صیانت از جان مردم بالاترین اولویت برای ماست .

شیخی افزود: اجرای تصمیمات ستاد کرونا  برای همه ما  الزام آور است و همه بایستی به تصمیمات آن تمکین و احترام بگزاریم.

 

وی گفت: موج پنجم میتواند چالش های جدی برای مردم ما به همراه داشته باشد

وی ادامه داد: رعایت پروتکل ها شرط اساسی برای عبور از دلتا کرونای جدید است .

 

در این بازدید خالدی نماینده بهداشت  شهرستان و مسئول  هماهنگی تیم بازرسی شهرستان نیز گفت ؛امروز پرستاران ما با اهدای گل و تحویل  ماسک  برای حفظ سلامت عموم شهروندان دست یاری به سمت شما آورده اند.

وی افزود: با قدر شناسی این دستها را پس نزنیم  و امید آنها را نا امید نکنیم.

نماینده دادستان نیز گفت:با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا و مخاطرات پیشرو  ضمن قدردانی و ادای احترام به کارکنان و مدیران این دفاتر  اظهار داشت رعایت پروتکل ها حداقل انتظار ماستما ضمن احترام به تصمیمات ستاد انتظار داریم تصمیمات ستاد توسط مدیران رعایت شود  وی اظهار نمودن  بنا داریم منبعد  به صورت سرزده به دفاتر مراجعه داشته باشیم و دفاتری که مراجعین آنها بدون ماسک را در صف انتظار خدمت باشند . بدون تعارف با آن دفاتر  برخورد می شود .

 

وی افزود: به افرادی که فاقد ماسک هستند هیچ خدمتی ارائه نشود  

وی گفت: مدیران محترم دفاتر قبل از ورود مراجعین بدون ماسک،  آنها را برای پاسداشت حرمت سایرین به تهیه ماسک از مغازه های اطراف ملزم نمایند .