پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:58 - 1400/04/26

عملیات اجرایی آسفالت گردنه رمه رو پاوه در سال جاری آغاز می شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: در سال جاری با تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری نماینده محترم جناب آقای دکتر لهونی اعتبار سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که در صورت داشتن تخصیص و نقدینگی عملیات اجرایی آسفالت شروع خواهد شد .

به گزارش هزارماسوله ،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص مشکل جاده لشكرگاه به گردنه رمه رو  اظهار داشت: با توجه به آماده سازی آسفالت گردنه رمه رو در حوزه شهرستان پاوه  که بیش از پنچ کیلومتر بوده  در طی دوسال گذشته به صورت مکرر پیگیر  تامین قیر و آسفالت بوده که متاسفانه علی رغم تصویب آسفالت پروژه به دلیل عدم وجود تخصیص و نقدینگی اجرای آسفالت آن مقدور نگردیده است.

 

ابراهیم شهریاری افزود: حال با توجه به  بارش کم در سال آبی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و نیز بررسی میدانی صورت گرفته  اساس پخش شده تخریب زیادی نداشته و در چند نقطه  به صورت سطحی بوده  که به محض تامین اعتبار برای آسفالت به صورت چند روزه قابل ترمیم می باشد.

وی گفت: در سال جاری با تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری  نماینده محترم جناب آقای دکتر لهونی اعتبار سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که در صورت داشتن تخصیص و نقدینگی عملیات اجرایی آسفالت شروع  خواهد شد .