پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:18 - 1400/04/17

دیدار شهردار و جمعی از کارشناسان شهرداری با امام جمعه محترم پاوه

به مناسبت هفته شهرداریها شهردار و جمعی از کارشناسان شهرداری با امام جمعه محترم پاوه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش هزارماسوله ،به مناسبت هفته شهرداریها مهندس آذری شهردار پاوه به همراه جمعی از کارشناسان شهرداری با حضور در منزل امام جمعه محترم پاوه با حاج ماموستا ملا قادر قادری دیدار و گفتگو کردند.

 در ابتدای این دیدار مهندس آذری ضمن تقدیر از رهنمودها و حمایت‌های امام جمعه محترم پاوه که به مدد کارآمدی بیش از پیش مدیریت شهری آمده است، به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری در طول سالهای ۹۸ و ۹۹ و همچنین برنامه‌های مدیریت شهری پرداخت.

در ادامه حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه با اشاره به دشواریهای انجام کار در شهرداری و نیز تنگناهای مالی، اقدامات انجام شده و در حال انجام توسط شهرداری را قابل تقدیر عنوان نمودند.

ایشان ضمن حائز اهمیت دانستن تکریم کارگران خدوم شهرداری، پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارمندان شهرداری در شرایط موجود را یکی دیگر از اقدامات قابل تقدیر شهردار پاوه عنوان نمودند.

امام جمعه محترم پاوه با اشاره به مشکلات عمده شهر از قبیل ترافیک، الحاقات اخیر و کمبود اعتبارات و ... بیان نمودند که آماده هر گونه همراهی با شهرداری و شورا در راستای جذب اعتبار به منظور رفع مشکلات مطروحه و ارتقای سطح رفاه مردم هستند.