پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:42 - 1400/04/05
ماموستا قادری:

ملت شریف ایران در انتخابات به هر دو جبهۀ داخل و خارج ؛ نه گفتند

ماموستا قادری گفت: در رسانه‌ها و سایت‌ها اعلام می‌کنند و به‌صورت ضمنی می‌گویند اگر در انتخابات شرکت می‌کنید، به آقای رئیسی رأی ندهید. ولی ملت شریف ایران به هر دو جبهۀ داخل و خارج نه گفتند.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در سخنانی در رابطه با انتخابات اظهار دذاشت: شکر برای خداوند بزرگ و ملت ایران که انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در جمعۀ گذشته به‌سلامتی به پایان رسید.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: به عرض شما دوستان عزیز می‌رسانم مدتبیش از ۴ ماه است در خارج ایران از آمریکا و اروپا و سعودیه تا همسایه‌های کشورمان تبلیغ می‌کنند که ای مردم ایران در انتخابات شرکت نکنید؛ بعد از تصمیم شورای نگهبان نیز که تعداد زیادی از کاندیداها حذف شدند،در داخل ایران هم مدت ۲ ماه تمام است در رسانه‌ها و سایت‌ها اعلام می‌کنند و به‌صورت ضمنی می‌گویند اگر در انتخابات شرکت می‌کنید، به آقای رئیسی رأی ندهید.ولیملت شریف ایران به هر دو جبهۀ داخل و خارج نه گفتند، هم شرکت کردند و هم آقای دکتر رئیسی با بیش از ۱۸ میلیون رأی رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شدند. خدای بزرگ به این مردم جزای خیر عطا فرماید که اصل کار را آن‌ها انجام دادند.

وی گفت: ما توفیق جناب آقای رئیسی را از خداوند متعال خواهانیم و به ایشان تبریک می‌گوییم. ان شا الله بتواند پاسخ این مردم شریف را بدهد.کسانی هم که رأی باطله به صندوق‌ها انداخته‌اند، این آراء پیام دارند ان شاء الله جواب این پیامها هم داده شود.

ماموستا قادری افزود: و به منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا هم در تمام ایران بخصوص در اورامانات و بالأخص در شهر پاوه تبریک می‌گوییم. بنده به منتخبین شورای اسلامی شهر پاوه در منزل عرض کردم و اینجا هم عرض می‌کنم به‌جای جبهه‌گیری که چه کسی رئیس و چه کسی معاون باشد، به مردم خدمت کنید ما هم برای شما دعای خیر می‌کنیم. خدای بزرگ به شماها توفیق خیر بدهد.