پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:17 - 1400/03/28
ایده پور:

۷۱ شعب اخذ رای در شهرستان پیش بینی شده است

فرماندار پاوه گفت: ۷۱ شعب اخذ رای در شهرستان پیش بینی شده است که شعبه ها دارای دو صندوق ریاست جمهوری و شورای شهر یا روستا خواهد بود.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تقدیر و تشکر از سایت خبری تحلیلی هزارماسوله در انتشار اخبار انتخابات و روشنگری مباحث انتخابات پاوه برای شهروندان اظهار داشت :در شهرستان پاوه تمام مقدمات برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه فراهم شده است، به طوری که بیش از دو ماه، هیئت اجرایی مشغول تمهیدات برای برگزاری این روز انتخابات است.

 

ایده پور افزود: با عنایت به شرایط بهداشتی منطقه ما که در وضعیت نارنجی هستیم، تمام امکانات بهداشتی برای اعضای شعب اخذ رای فراهم است و برای مردم دغدغه ای وجود ندارد.

 

وی گفت: ضمن دعوت از همه شهروندان عزیز و قدردانی از محبت آنها در سالهای گذشته استدعا میکنم همچون انتخابات گذشته و درخور شان مردم این دیار ، شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: ۷۱ شعب اخذ رای در شهرستان پیش بینی شده است که شعبه ها دارای دو صندوق ریاست جمهوری و شورای شهر یا روستا خواهد بود.

 

فرماندار پاوه اضافه کرد: در بخش مرکزی ۱۹ شعبه شهری، ۱۹ شعبه روستایی ، ۲۳ شعب ثابت شهری، ۹ شعب ثابت روستایی، ۱ شعبه سیار شهری ، ۳ شعبه مشترک (صندوق رای ریاست جمهوری و روستایی) روستایی ، می باشد که در شعب روستایی بخش مرکزی ما دو صندوق سیار داریم که کار انتخابات را فقط در حوزه ریاست جمهوری انجام می دهند.

 

ایده پور تصریح کرد: در مجموع ۳۸ صندوق در بخش مرکزی ، ۲۴ صندوق در شهر و ۱۰ صندوق در روستاها داریم و صندوقهای بخش مرکزی ما و نوسود و باینگان ۷۱ شعبه هستند.

 

وی افزود: علاوه بر این برای اولین بار دو صندوق در دو شعبه سیار در باینگان به عنوان صندوق عشایر نیز آماده اخذ رای از مردم عشایر ما که در فصل تابستان در شهرستان پاوه و فصل زمستان در جوانرود هستند، خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: ان شاالله برای فردا منتظر حماسه مجدد مردم شهید پرور شهرستان پاوه برای شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا و روستا باشیم.