پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:39 - 1400/03/24

بخشدار باینگان: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور است

بخشدار باینگان در نشست هم افزایی با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات که با حضور روحانیت ، امامان جمعه و معتمدین و متنفذین بخش باینگان در مجتمع فرهنگی، هنری شهر باینگان برگزار شد گفت مشارکت در انتخابات وظیفه آحاد مردم و بستر ساز اقتدار ملی کشور در عرصه های داخلی و بین المللی است .

به گزارش هزارماسوله ،بخشدار باینگان در نشست هم افزایی با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات که با حضور روحانیت ، امامان جمعه و معتمدین و متنفذین  بخش باینگان در مجتمع فرهنگی، هنری شهر باینگان  برگزار شد گفت مشارکت در انتخابات وظیفه آحاد مردم و بستر ساز اقتدار ملی کشور در عرصه های داخلی و بین المللی است .

زامیاد افزود شرکت در انتخابات، مشارکت در ساخت آینده کشور است.

بخشدار باینگان به نقش ائمه جمعه و روحانیون در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه اشاره کرد و این نقش را بی بدیل دانست و گفت ،در این شرایط حساس کشور با اقناع افکار عمومی در راستای حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفای نقش کنند .

زامیاد تصریح کرد روحانیت معزز و امامان جمعه از تمام ظرفیت و توانمندی خویش برای دعوت از مردم برای حضور درپای صندوق های اخذ رای بهره بگیرند .

بخشدار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ بخش باینگان افزود ما به عنوان مجریان انتخابات  با تمام توان برای سلامت انتخابات و صیانت از رای مردم تلاش خواهیم کرد.

زامیاد با بیان اینکه  تمامی مقدمات برای برگزاری سیزدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دروه شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش باینگان فراهم شده است گفت :

 ۱۸ شعبه اخذ رای با ۳۸ صندوق آماده شده است تا با تلاش۳۸۰ نفر عوامل اجرایی ،نظارتی، بازرسی و حافظان امنیت و محافظین صندوقها آرای مردم را جمع آوری نمایند .

در ادامه ماموستا ملا حامد رحیمی امام جمعه عالم شهر باینگان و ماموستا ملا عباس محمودی امام جمعه معزز شهر بانه وره به عنوان سخنرانان تخصصی نشست پشت تریبون قرار گرفته و به تبیین اهداف این جلسه پرداخته و وظیفه علما و معتمدین در ترغیب آحاد مردم به حضور گسترده در پای صندوق های رای و همچنین اثرات این حضور را تشریح نمودند.

در پایان این مراسم، بیانیه ای که توسط روحانیون سطح  منطقه و با موضوع مشارکت در انتخابات تهیه شده بود قرائت گردید.

 

در قسمتهایی از این بیانیه آمده است: اینک که در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سراسر کشور قرار داریم، لزوم حضور بیش از پیش آحاد مردم به جهت شرایط حساس کنونی احساس می شود. اعمال تحریم های نابخردانه مستکبران عالم علیه ملت ایران و شرایط بی ثبات اقتصادی، نظام سلطه را به خیال خام تضعیف و تغییر حکومت جمهوری اسلامی انداخته است، لذا حضور آگاهانه و پرشور مردم مومن سطح کشور بالاخص بخش باینگان در دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی، آب سردی است بر پیکره فتنه گران و فتنه جویان داخلی و خارجی و لبیکی دیگر است به نظام جمهوری اسلامی و فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) تا به فضل الهی و با پشتوانه حضور حداکثری مردم بتوانیم همچون اوایل انقلاب اسلامی و دوران جنگ سخت بعث و پشتیبانانش علیه ملت ایران، کشتی پر صلابت انقلاب را در رکاب ناخدای مقتدرش به ساحل امن و سعادت رهنمون سازیم.