پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:07 - 1400/03/02
بمناسبت هفته جهانی ایمنی راهها:

دکتر برهان ولدبیگی: در یک فاصله ۵۰۰ متری، ۶۰۰ هزار قطعه زباله جمع آوری شده است

دکتر برهان ولدبیگی گفت: در یک فاصله ۵۰۰ متری، طی چند ماه گذشته ۶۰۰ هزار قطعه زباله در مسیر گردنه هله ویار جمع آوری شده است

به گزارش هزارماسوله ،دکتر برهان ولدبیگی به عنوان یک فعال زیست محیطی به همراه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه در بازدید از برخی راههای مواصلاتی به این شهرستان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: متاسفانه یکی از راههای ما علی رغم تلاش های فراوان متولیان از جمله اداره راهداری هنوز به آن صورت که مورد انتظار است ایمن نیستند.

 

وی افزود: من از رانندگان عزیز و سرنشینان خودروها دعوت می کنم که که مواردی که که راهداری اعلام میکند توجه لازم را داشته باشند .

 

وی با بیان اینکه سبقت های غیر مجاز سرعت غیر مجاز گفتگوی تلفنی با موبایل در حین رانندگی و پرتاب زباله از مواردی است که شهروندان بی مسئولیت انجام می دهند گفت: در یک فاصله ۵۰۰ متری، طی چند ماه گذشته ۶۰۰ هزار قطعه زباله در مسیر گردنه هله ویار جمع آوری شده است که این حکایت از بی مسئولیتی ما دارد و امیدواریم شهروندان گرامی نیز در رفتار خود تجدید نظر کنند.که شاهد این همه کشتار و حوادث در جاده ها نباشیم.

 

ولدبیگی گفت: برای بنده به عنوان یک پزشک قابل قبول نیست که سالیانه ۱۸ هزار کشته و ۵۰ هزار معلول حرکتی در نتیجه تصادفات در کل کشور داشته باشیم که علاوه بر آن میلیاردها خسارت مادی را به ذنبال داشته باشد.