پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:48 - 1400/02/15

بیانیه فرماندهی سپاه ناحیه پاوه به مناسبت روز قدس؛

فرماندهی سپاه ناحیه پاوه به مناسبت روز قدس؛بیانیه ای صادر کرد که در پی خواهد آمد.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه به مناسبت روز قدس؛بیانیه ای صادر کرد که در پی خواهد آمد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام خمینی(ره): "روز قدس، روز اسلام است".    روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.  در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.

 

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که خواب از چشمان صهیونیست غاصب و همراهانش ربوده بود، تلاش‌های مذبوحانه ای است که راه به جایی نخواهد برد و با خیزش وغرش سلیمانی ها مواجه خواهد شد.

 

امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملت مسلمان جهان ایجاد شده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند، که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه امت اسلام هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند.

 

پاسداران و بسیجیان به همراه مردم شهید پرور شهرستان پاوه و اورامانات همگام و همراه با تمامی مسلمانان جهان گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارند و از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌‌آورند تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند داشته باشند.