پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله03:14 - 1400/02/13

زندان پاوه از بافت شهری خارج می شود/ زندان پاوه از بافت شهری خارج می شود/ آزادی ۲۷۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در گرو مشارکت خیرین

مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه گفت: زندان پاوه در بافت شهری قرار دارد و برابر مقررات از شهر خارج می شود.

به گزارش هزارماسوله ،مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: همزمان با ایام شبهای قدر محفل انس با قرآن کریم در زندان پاوه برگزار شد .

 

پوریانی افزود: زندان پاوه در بافت شهری قرار دارد و برابر مقررات باید از شهر خارج شود و ان شاالله مقدمات کار نیز انجام شده است تا بتوانیم در دو سه سال آینده زندان پاوه را از شهر پاوه خارج و در اطراف این شهر احداث کنیم.

 

وی گفت: چند مکان برای احداث زندان پاوه مشخص و با منابع طبیعی استان نیز رایزنی انجام خواهیم داد تا بتوانیم مکان مشخصی را قطعی بکنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان همه ساله برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جشن گلریزان برگزار می کنیم از همه مردم کرمانشاه و مردم اورامانات دعوت می کنیم همانند سالهای گذشته در آزادی زندانین جرائم غیر عمد شرکت کنند.

 

مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه در پایان گفت: ان شاالله با مشارکت همدیگر بتوانیم ۲۷۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که در زندان های استان هستند آزاد کنیم.