پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:58 - 1400/02/12
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در دیدار با معلمین پاوه:

سعادت یک ملت در گرو تعلیم و تربیت است

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در دیدار با معلمین پاوه به مناسبت روز معلم گفت: سعادت انسانها و به طبع آن سعادت یک ملت در گرو تعلیم و تربیت است

به گزارش هزارماسوله ،فرمانده سپاه ناحیه پاوه بمناسبت روز معلم در دیدار با برخی از معلمین شهر پاوه ضمن تبریک این روز و با اشاره به منزلت معلم از دیدگاه مقام معظم رهبری در سخنانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: معلم کسی است که انسان را آن چنان پرداخت، می‌کند که گوهر وجود و نورانیت او،‌ تلالو کند و خود را نشان دهد. ببینید این شغل چقدر عظیم و با ارزش است!‌  

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود: معلمی شغل انبیاست .از جمله خصوصیات پیامبران تعلیم و انسان سازی است یعنی راه شما راه پیامبران است .

 

وی افزود: سعادت انسانها و به طبع آن سعادت یک ملت در گرو تعلیم و تربیت است

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود  افزود : دانش آموز در مدرسه باید مسئولیت پذیر تربیت شود ، نقش پذیر باشد و برای خودش نقش تعریف کند ما بایستی اینگونه فرزندانمان را تربیت کنیم .

نسل تربیت شونده ای که در اختیار معلمین گرامی است بایستی بگونه ای تربیت شوند که دارای همت بلند، فداکار ، پرهیزکار.پاک دامن، شجاع ،کوشا و با افق دید بلند باشند .

 

وی بیان داشت در این عرصه جنگی برپاست که این اتفاق نیافتد . دشمن پس از شکست در جنگ سخت در جبهه ای دیگر بنام جنگ نرم  و در فضای مجازی ؛ دین ،معنویت ، اخلاق ؛ افکار ؛ معرفت و بصیرت فرزندان ما را هدف قرار داده .

 

حال شما معلمین گرامی با ایجاد  ارتباط میان خانواده، مدرسه ،اجتماع و مسجد  می توانید نحوه  آموزش به دانش آموزان را به سمت و سویی ببرد که دشمن  به انچه می خواهد نرسد.و قطعا نخواهد رسید .لذا معلمین عزیز ما نقش بسیار حساس و مهمی را عهده دار بوده و مسئولیت بسیار زیادی دارند .

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن تبریک این روز به معلمان  اظهار داشت:  آموزش و پرورش دانش آموزان ما   با ورود به مدارس با هر نوع سلایقی  بدست معلمان گرامی است که در کنار آموزش باید پرورش آنها نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

حاج آقا جعفری افزود: کار معلمین امروز دارای فضیلت فراوانی است که می طلبد در این شرایط کرونایی و ورود به فضای مجازی ؛ پرورش دانش آموزان را در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم دانش آموزانی در سطح و تراز بالاتر تحویل جامعه دهیم.

 

وی گفت: قطعا  آینده این انقلاب به دستان همین دانش آموزان فعلی و یا نسل آینده خواهد بود.