پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:06 - 1400/01/10

تمام تفرجگاههای سطح شهرستان در روز طبیعت بسته خواهد شد

بدلیل شیوع کرونای انگلیسی در پاوه تمام تفرجگاههای سطح شهرستان در روز طبیعت بسته خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، دومین جلسه ستاد کرونای شهرستان پاوه در سال جاری در محل سالن جلسات فرمانداری پاوه به ریاست پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه و با حضور ادارات متولی برگزار گردید.

 

دکتر سلیمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه از افزایش ۲۰ درصدی امار مبتلایان در ده روز اول فروردین به نسبت تمام طول اسفند پارسال خبر داد و افزود متاسفانه فقط در ده روز اول فروردین تعداد مبتلایان در شهرستان پاوه ۶۶ نفر بوده است و این روند بسیار نگران کننده است و نیاز به ورود جدی داشته و در صورت عدم مداخله تغییر رنگ شهرستان از وضعیت زرد به نارنجی و قرمز قریب الوقوع خواهد بود.

 

پرویز ایده پور فرماندار شهرستان نیز در این جلسه با انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان اعلام کرد تمام راههای منتهی به تفرجگاههای شهرستان در روز طبیعت تعطیل خواهد بود و لازم است مردم گرامی شهرستان و خارج از شهرستان با عنایت به این مورد از تردد در این روز خودداری نمایند.

 

فرماندار پاوه اعلام کرد به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بقعه سید عبیدالله در روستای هجیج،اسکله قایقرانی،رستورانهای روستا و تمام اماکن اقامتی این روستا از فردا تا پایان تعطیلات نوروزی بسته خواهد شد.

 

در جلسه امروز همچنین مصوب گردید تمام باشگاههای ورزشی مسقف بسته شده و ورود خودروها از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرستان ممنوع خواهد بود.