پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:21 - 1400/01/05
معاون سیاسی امنیتی استانداری:

امیدواریم با پشتیبانی از تولید و رفع موانع پیشرو بتوانیم گامهای اساسی برداریم

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت:با توجه به تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری امیدواریم با سر لوحه قرار دادن این شعار بتوانیم در رابطه با مسایل اقتصادی تولید ، پشتیبانی از تولید و تولید کنندگان و رفع موانع پیشرو بتوانیم گامهای مهم و اساسی را در سطح منطقه و استان برداریم .

به گزارشهزار ماسوله، خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در اولین جلسه ی فرمانداری و اولین جلسه ی ستاد کرونای شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت:امیدواریم با همراهی وهمگامی خوبی که مردم خوب استان در آینده خواهند داشت انشالله بتوانیم  هم در رابطه با مسایل اقتصادی که امروز دغدغه ی اصلی مردم است  و هم در خصوص کرونا که امروز در خط مقدم مبارزه با آن عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی ، مجموعه ی مراکز بهداشتی و درمانی پزشکان و پرستاران و هم اعضای قرارگاه عملیاتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که  اعضای اصلی آن علاوه بر مراکز بهداشتی بسیجیان و سپاه هستند به پیروزی و موفقیت برسیم .

 

وی افزود: امیدواریم با همکاری و همراهی و روحیه لازم این مجموعه بتوانیم در سال پیش رو هم در رابطه با مباحث اقتصادی و هم کنترل کرونا به موفقیتهای خوبی دست یابیم .

 

وی ادامه داد: با توجه به تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری امیدواریم با سر لوحه قرار دادن این شعار بتوانیم در رابطه با مسایل اقتصادی تولید ، پشتیبانی از تولید و تولید کنندگان و رفع موانع پیشرو بتوانیم گامهای مهم و اساسی  را در سطح منطقه و استان برداریم .
وی گفت: ما همچنان با افتخار  پایبند شعار اساسی ابتدای انقلاب یعنی : استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی هستیم . ما برای احقاق این شعار هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده ایم .اگر دشمنی هست ، اگر توطئه ایی هست ، اگر تحریم های ظالمانه ایی هست به دلیل این بوده است که دشسمنان نمی خواهند  ما روی پای خود بایستیم و در مقابل زیاده خواهی های آنها یعنی آمریکا و استکبار ایستادگی نماییم   .

 

وی اضافه کرد: ما امروز باید راهی را که در این 42 سال پیموده ایم و آن راه عزت و سربلندی و پایبندی به آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی است را با قدرت و قوت وبا تدبیر مسئولین نظام  همچنان بطی نماییم  .

 

وی اظهار کرد: انتخابات بعنوان یکی از ویژگیهای و شاخصه های اصلی مردمی بودن نظام ما می باشد .بر اساس  معیارهایی که امام راحل (ره) ترسیم نمودند سرمایه ی اصلی نظام مردم هستند . مردمی که انقلاب کردند ، جنگ را پشتیبانی نمودند . در شرایط سخت بی سابقه ترین تحریم ها شکیبایی و ایستادگی نمودند .

 

وی خاطر نشان کرد: اگر صبوری و ایستادگی مردم در مقابل تحریم ها و شرایط کرونا نمی بود شرایط کنونی ما به نوع دیگری بود و ما دچار مشکل بودیم .توقعی که از دوستان و مسئولین داریم ترغیب و تشویق و اقناع سازی مردم است .

 

خوش اقبال گفت: امیدواریم مردم در خصوص انتخابات شوراها به بهترین وجه و با تمام وجود عمل نموده و با حضور حداکثری بهترین ها را انتخاب نمایند بیشتر افرادی که برای شوراهای شهر ثبت نام نموده اند از نظر تخصصی و هم از لحاظ کار آمدی ویژگیهای خاص خود را دارند .و چشم دنیا به انتخابات 1400 ایران است .

 

وی افزود: تلاش ما در شوراها  بر این است که شوراها سیاسی نشوند . شوراها باید در خدمت مردم و بعنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری به نحو شایسته ایی کارهایی را که بر عهده دارند انجام دهند .

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: معیار ما در انتخابات ریاست جمهوری مقام معظم رهبری است که مجدداً اشاره فرمودند مشارکت حداکثری همه باید در این انتخابات شرکت نمایند . دشمنان این مملکت منظر انتخابات 1400 است وشرایط را رصد می نمایند .

 

وی گفت: ما با توجه به مشکلات اقتصادی ، معیشتی و درمانی و بهداشتی جامعه شرمنده مردم هستیم .مردم مشکلات زیادی را هم از نظر اقتصادی و هم درمانی تحمل نموده اند .هر چند کارهای خوبی با اتکا بر توانمندیهای متخصصین  در داخل انجام گرفته اما همچنان مردم در مضیقه هستند و ما باید برای رفع این مشکلات اقدام نماییم .

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند : آنهایی که ما را دوست ندارند اما کشورشان و سربلندی کشورشان را می خواهند در انتخابات شرکت کنند انتظار همه این است مشارکت در این انتخابات حداکثری باشد. هر گاه مردم در انتخاباتها مشارکت حداکثری داشته اند مسئولین هم در امور داخل کشور و هم در خصوص مسایل سیاست خارجی با قدرت وارد شده اند  .

 

وی در پایان گفت: امیدواریم با تدابیری که فرماندار محترم و اعضای ستاد انتخابات  در شهرستان دارند و هم در سطح استان تلاش خواهیم کرد با همراهی و همکاری مردم انتخابات خوبی در شان و تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم .
وظیفه ی ما و ستادهای انتخابات فراهم نمودن مقدمات انتخاباتی امین می باشد .
مردم پاوه در انتخاباتهای قبلی نشان داده اند حساسیت ویژه ای به انتخاباتها داشته اند و امیدواریم اینبار نیز همچون گذشته مشارکت حداکثری در انتخابا داشته باشند