پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:13 - 1399/12/18
ایده پور:

منابع طبیعی میراث طبیعی جهانی و ملی است

فرماندار پاوه گفت: منابع طبیعی میراث طبیعی جهانی و ملی است و باید همه همکاری نمایند تا از آسیب رساندن به این میراث جلوگیری شود .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در نشست با کارکنان اداره منابع طبیعی بمناسبت هفته منابع طبیعی در سخنانی اظهار داشت: یاد و خاطره ی جانباختگان حفاظت از عرصه ی های منابع طبیعی و محط زیست به ویژه جانباختگان امسال در بوزین و مرخیل را گرامی می داریم .

 

ایده پور افزود: امیدواریم منابع طبیعی تمام هم خود را برای رفع مشکلات خانواده های جانباختگان مذکور بکار برد .

 

وی گفت: درپاوه NGO  های زیست محیطی یار و یاور منابع طبیعی هستند و ما قدردان فعالیت های این سازمانهای مردم  نهاد هستیم NGO ها باید از طریق رسانه های مجازی بصورت گسترده و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه مردم را نسبت به مسایل زیست محیطی آگاهی بخشند.

 

وی ادامه داد: منابع طبیعی میراث طبیعی جهانی و ملی است و باید همه همکاری نمایند تا از آسیب رساندن به این میراث جلوگیری شود .

 

فرماندار پاوه در پایان گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر و با توجه به حاد شدن مسایل اقلیمی و زیست محیطی تاکید موکد بر حفظ منابع طبیعی و برخورد با خاطیان داشته اند که همه مسئو.لین لازم است در این خصوص با تاسی از معظم له فعالیت نمایند تا از تجاوز به عرصه های منابع طبیعی ممانعت به عمل آید.