پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:25 - 1399/11/28
رئیس اداره محیط زیست پاوه:

جاده های بدون متولی بدستور دادستان محترم شهرستان بسته خواهند شد/مسدود شدن جاده نانه ویژه

رئیس اداره محیط زیست پاوه به خبرنگار ما گفت: جاده های بدون متولی بدستور دادستان محترم شهرستان بسته خواهند شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره محیط زیست پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: دادستان پاوه بمنظور حفاظت و صیانت بهتر از منابع و زیستگاههای طبیعی منطقه و جلوگیری از تخریب طبیعت جادههای که از سنوات گذشته به هر دلایلی احداث شده اند دستور بسته شدن یا نظارت آنها را صادر کرده است.

 

محمد اخگر زاده افزود: این جاده ها که به هر دلیلی احداث شده اند و هیچ اداره یا ارگانی برروی این نوع جاده ها نظارت ندارند ، بویژه جاده هایی که در داخل منابع طبیعی و زیستگاههای طبیعی و حیات وحش قرار گرفته  اند ، یا بطور کلی بسته خواهد شد یا در عیر اینصورت ، اداره یا ارگان و نهادی بایستی مسولیت و نظارت بر تردد این گونه جاده را بر عهده بگیرند .

 

وی ادامه داد: در این راستا جاده بطرف منطقه نانه ویژه با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست و همت و حمایت اعضا انجمن ژیوا و همیاران طبیعت منطقه بسته و من بعد تردد در ان با برنامه ریزی بهتر خواهد بود .

 

وی در پایان گفت: از توجه ویژه جناب آقای صحرایی دادستان شهرستان پاوه به موضوعات زیست نحیطی و منابع طبیعی منطقه و همچنین انجمن ژیوا بویژه جناب آقای منصور احمدی از دوستداران طبیعت منطقه و عضو انجمن و اقایان شاهین مهرنوس و جلال ویسی کمال تقدیر و تشکر را داریم ‌