پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:48 - 1399/11/06

شهر بانه وره تشنه است !!!

رئیس شورای اسلامی شهر بانه وره گفت: امروز با صدای فصیح و آشکار بدون هیچگونه تشویشی امروز شهرم تشنه می‌باشد طوریکه که نصفی از لوله های آب آشامیدنی آن ماهاست جریان آب را به خود ندیده اند !!!!

به گزارشهزار ماسوله، رئیس شورای اسلامی شهر بانه وره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: شهر بانه وره با جمعیتی پنج هزار نفری فقط و فقط به جرم دفاع از این مرز و بوم از منطقه دروله آواره و به زندانی بنام بانه وره بدون هیچگونه امکاناتی به حال خود رها و اسکان داده اند و جوانان این شهر در تابستان و زمستان آواره شهرهای مرکزی و صنعتی جهت کارگری فصلی برای تامین معاش زندگی خود میشوند.

 

وفا فتح الهی افزود: امروز با صدای فصیح و آشکار بدون هیچگونه تشویشی امروز شهرم تشنه می‌باشد طوریکه که نصفی از لوله های آب آشامیدنی آن ماهاست جریان آب را به خود ندیده اند !!!!

 

وی گفت: مسئولین محترم همانگونه که در جریان هستید شهر بانه وره در این روزهای بهمن ماه نصفی از شهر فقط یک ساعت آب دارند و بقیه مردم روزانه برای تامین آب با خرید آب آنهم بصورت غیر بهداشتی اقدام میکنند و در این چند سال هر چه پیگیری و تلاش کردیم با وعده های دروغ و پوچ مسئولین روبه رو شدیم و حتی در بعضی از موارد با پیگیری های متعدد شورا به جای حل معضل کمبود آب شهر جهت سکوت بنده یا عضوی از شورای شهر به جرم تشویش اذهان عمومی از طرق مختلف اقدام می‌نمودید .

 

وی ادامه داد: با توجه به نارضایتی های مردمی هر لحظه ممکن است تجمع به جلوی ادارات سطح شهرستان رسیده و مسئولیت این تجمعات یا اجتماعات را خود مسئولین باید جوابگو باشند .

 

وی در پایان گفت: هم اکنون آب شهر بانه وره در طول شبانه روز دارای ۲ ساعت آب می باشد که مردم ناچارا آب مورد نیاز خود را از تانکرهای حامل آب به این شهر خریداری می کنند.

 

وی افزود: از شما سروران گرامی و مسئولان محترم شهرستان پاوه ،استاندار محترم عاجزانه تقاضا میکنیم به فکر این شهر تشنه و بی آب باشید.