پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:48 - 1399/11/05

مقدار آب تولیدی از مقدار نیاز ؛ در پاوه کمتر است/برنامه جدید نوبت بندی توزیع آب شرب پاوه

مدیر آبفای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به کمبود آب شرب در شهرستان اظهار داشت: مقدار آب تولیدی از مقدار نیاز آبی (مصرف) در پاوه کمتر است.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آبفای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به کمبود آب شرب در شهرستان اظهار داشت: مقدار آب تولیدی از مقدار نیاز آبی (مصرف) در پاوه کمتر است.

 

 سالم مرادی افزود: وقتی مقدار آب تولیدی کم باشد در نتیجه فشار آب نیز کم شده و بالادستی ها عموما با افت فشار و نقاط مرتفع تر با قطعی آب مواجه می باشند.

 

وی گفت: برای اینکه این یک مقدار آب در بین شهروندان با فشار و مقدار مناسب و بصورت نسبتا عادلانه تقسیم شود لازم است با نوبت بندی توزیع گردد.

 

مرادی اضافه کرد: بر همین اساس برنامه جدید زمانبندی توزیع آب شهر پاوه از فردا برای مشترکین پاوه اجرایی می شود که منطقه یک پاوه شامل میدان مولوی، خیابان های شهدا ۲۶ مرداد، انقلاب اسلامی، تکیه خالصی، محله زواره، خیابان رسالت، پایین دست خیابان صلاح الدین ایوبی، زمین شهری، شهرک های ظفر، بسیجیان، فرهنگیان، جاده نوسود و محله جهاد ساعت توزیع آب از ۶ الی ۱۶  می باشد.

 

وی ادامه داد: مناطق دو نیز شامل خیابان کمربندی، بلوارجانبازان، بالادست محله جهاد، خیابان امام شافعی، خیابان امام خمینی، آرامگاه، ارشاد، بالادست خیابان صلاح الدین ایوبی و تپه کوله ساعت توزیع آب از ۱۴ الی ۲۴ می باشد. 

 

مدیر آبفای پاوه افزود: در منطقه سه که شامل بالادست خیابان مرکزی و محله هتل ارم است ساعت توزیع  ۱۹ الی ۶ می باشد.


وی در پایان گفت: در برنامه مذکور هر منطقه روزانه ۱۰ ساعت آب می گیرد. خوشبختانه با صرفه جویی شهروندان محترم و تلاش همکاران بخش توزیع , تا کنون برای هر منطقه بیش از ۱۲ ساعت آب توزیع شده است.