پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله14:47 - 1399/10/19
آیت الله رئیسی در دیدار با کادر بهداشت و درمان پاوه:

ایستادگی و مقاومت کادر پرستاری و پزشکان قابل تقدیر است

رئیس قوه قضائیه در دیدار با کادر بهداشت و درمان پاوه گفت: ایستادگی و مقاومت کادر پرستاری و پزشکان در مقابل تهدیدی که سلامت جامعه را هدف قرار داده است بسیار با اهمیت و قابل تقدیر است.

به گزارشهزار ماسوله، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با کادر بهداشت و درمان پاوه اظهار داشت: مجاهدتی که دیروز زنان و مردان پاوه در مقابل دشمن از خود نشان دادند امروز کادر درمان همان مجاهدت را در مقابل ویروس کرونا دارند.

 

رئیس قوه قضائیه افزود: ایستادگی و مقاومت کادر پرستاری و پزشکان در مقابل تهدیدی که سلامت جامعه را هدف قرار داده است بسیار با اهمیت و قابل تقدیر است.

 

وی خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب بارها تاکید داشتند، سنگر شما سنگر مجاهدت و خدمت و ایستادگی در مقابل ویروس منحوس کرونا و حفظ امنیت و سلامت اجتماعی است.

 

آیت الله رئیسی ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمانی، گفت: اینکه خداوند شفای بیماران را در دست کادر پزشکی قرار داده سعادتی والا است که باید قدر این را بدانید.

 

وی بیان داشت: در روزهایی که آمار بیماری کرونا کاهش پیدا می کند مردم تصور نکنند که بیماری به پایان رسیده بلکه باید همواره پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد این باشیم که این بیماری هرچه سریعتر ریشه کن شود.

 

رئیس قوه قضاییه در خصوص طرح تبدیل وضعیت پرستاران نیز گفت: از همان اوایل طرح، نشستی با سازمان نظام پرستاری داشتیم و این مسائل و مشکلات مطرح شد و پیگیری های لازم صورت گرفت به حمدالله خبرهایی که به ما دادند حاکی از آن بود که برخی مشکلات مطرح شده در جلسه پیگیری شده است.

 

وی اظهار داشت: همچنین گزارشی در خصوص پیگیری این مشکلات توسط بازرسی کل کشور داشتیم که آن هم موثر واقع شده و طبق گزارش مسئولین بسیاری از مشکلات کاهش پیدا کرده است.

 

آیت الله رئیسی افزود: اما مجلس باید نسبت به مشکلات کادر درمانی و مسائل پرستاری اقدام ماندگاری انجام دهد تا این مسائل دیگر برای کادر درمانی دغدغه نباشد و مشکلات آنها حل و فصل شود.