پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:10 - 1399/10/13
بمناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی مصوب شد:

تخفیف ۳۰ درصدی در پرداخت عوارض اصناف در پاوه

بمناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی تخفیف ۳۰ درصدی در پرداخت عوارض اصناف در پاوه مصوب شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: هفته گذشته جلسه ای با حضور اعضای بزرگوار شورای شهر ،  شهردار و نماینده اداره صمت با دعوت قبلی شورای  شهر برگزار شد .

 

بهروز شفیعی با اشاره به بررسی موضوعات مهمی در این جلسه افزود: یکی از موضوعاتی که در این جلسه بررسی شد این بود که حدود ۴۲۰ پرونده ؛ برای اصناف در بحث پرداخت عوارض سالیانه اصناف تشکیل شده است که در هنگام اخذ مجوز کسب و در کلاس های آموزشی در مورد عوارض شهرداری به صورت مبسوط برای صاحبان اصناف ارائه شده است به طوری که عوارض در نظر گرفته شده ، در سال ۹۹ مبلغ ۲۵۰۰۰هزار تومان است . و در سال های قبلی مبالغ کم تر است .

 

وی گفت: پرونده ها از سوی شهرداری آماده  ارسال به اداره ثبت اسناد جهت بستن حساب های بانکی اصناف هستند که با توجه به شرایط اسفناک بازار و به مناسب سالگرد شهادت سردار سلیمانی تخفیف مبالغی برای صاحبان اصناف تصویب شد.

 

شفیعی گفت: مصوب شد که ارسال پرونده جهت اجرا به مراجع مربوطه به بعد از ۲۲ بهمن موکول گردیده و به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید، قاسم  سلیمانی و ایام آتی  دهه فجر از روز شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۳تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه سال جاری، عزیزان صنفی که عوارض خود را پرداخت نمایند از تخفیف ۳۰ درصدی پرداخت عوارض برخودار گردند .