پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:27 - 1399/10/10
شفیعی خبر داد:

لزوم تعیین تکلیف پروانه کسب های بدون اعتبار جهت تمدید یا ابطال

بهروز شفیعی افزود: در حال حاضر اگر صاحبان پیشه و کسب و کاری که از تاریخ اعتبار مجوز کسب آنها گذشته باشد؛ ظرف یک هفته آینده تعیین تکلیف نشوند با توجه به اخطارهای قبلی باطل خواهند شد . لذا هر چه سریع تر جهت ابطال و یا تمدید مجوز کسب خود به اتحادیه های مربوطه مراجعه فرمائید.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: نرم افزار جامع اصناف شهرستان پاوه بعنوان پایلوت استانی در دو روز اخیر نصب شده است و می توان گفت قدمی دیگر در راستای مکانیزه کامل اصناف برداشته شد .

 

بهروز شفیعی افزود: در حال حاضر اگر صاحبان پیشه و کسب و کاری که از  تاریخ اعتبار مجوز کسب آنها گذشته باشد؛ ظرف یک هفته آینده تعیین تکلیف نشوند با توجه به اخطارهای قبلی باطل خواهند شد . لذا هر چه سریع تر جهت ابطال و یا تمدید مجوز کسب خود به اتحادیه های مربوطه  مراجعه فرمائید.  

 

وی ادامه داد: شهروندان بزرگواری که مکان صنفی خود را جمع آوری نموده اند به دلیل جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی از جمله اتحادیه ، مالیات و سایر عوارض ها نسبت به تعیین تکلیف مجوز خود اقدام نمایند در غیر اینصورت ابطال مجوز کسب آنها بصورت اتوماتیک توسط سیستم با توجه به قوانین موجود انجام می پذیرد .

 

شفیعی گفت: از این تاریخ به بعد با توجه به آموزش های صورت پذیرفته در زمان دریافت مجوز کسب ، هیچگونه مکاتبه ای با اداره دارایی در مورد عدم فعالیت واحد صنفی صورت نمی گیرد و مسئولیت اطلاع رسانی و ارائه مدارک در حین عدم فعالیت این واحدها بر عهده شخص صنفی است .