پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:49 - 1399/10/07
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

رشد و پیشرفت و ترقی کشورمان بواسطه ی مردانی چون حاج قاسم سلیمانی است/ تشریح برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی

فرمانده سپاه ناحیه پاوه اضافه کرد: رشد و پیشرفت و ترقی بواسطه ی مردانی چون شهیدان حاج قاسم و فخری زاده در کشورمان مشهود است به طوری که در برخی فناوریها ما دوم جهان هستیم .

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه ی پاوه در جلسه ی هماهنگی گرامیداشت هر چه باشکوهتر ایام دهه ی بصیرت و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی از جنس مردم بود و سخنش بر دل می نشست و حضور میلیونی مردم ایران و عراق در مراسم تشییع او نشان داد که او بحق سردار دلهاست.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیرو خط امام (ره) و رهبری بود و هیچگاه از این خط پیروز عدول ننمود .

 

وی گفت: شهید حاج قاسم مرد میدانهای سخت نبرد بود و با دانش نظامی و نگرش راهبردی همیشه دشمنان را غافلگیر می کرد

 

سرهنگ سلطان قلی ادامه داد: سپهبد شهید سلیمانی پیرو مکتب امام حسین (ع) و شهادت بود .

 

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی جغرافیای سیاسی و نظامی و هم چنین فرهنگی و اجتماعی غرب آسیا را بصورت تئوری و عملی و میدانی به خوبی می شناخت او به زیر و بم های جغرافیای راهبردی  از افغانستان تا مدیترانه آگاهی داشت .

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه اضافه کرد: رشد و پیشرفت و ترقی بواسطه ی مردانی چون شهیدان حاج قاسم و فخری زاده در کشورمان مشهود است به طوری که در برخی فناوریها ما دوم جهان هستیم .

 

سرهنگ سلطان قلی تصریح کرد: در مقام مقایسه با کشورهای همسایه می بینیم که کشورمان از رشد و ترقی قابل توجهی برخوردار است .امروز هجمه از طرف بیگانگان و بدخواهان و ضد انقلاب بر علیه مسئولین کشورمان بیشتر شده و مردم باید مواظب باشند فریب دشمن را نخورند .

 

وی با اشاره به برنامه های اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پاوه گفت: باید این برنامه ها به بهترین وجه و با حفظ دستورالعملهای ستاد کرونا و قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونای حاج قاسم سلیمانی برگزار گردند .

 

وی فعال سازی ستاد شهرستانی و بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی .به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی و فضای سازی محیطی سطح شهرستان و ارسال پیامک سالروز شهادت این سردار شهید. راه اندازی پویش مردمی (( من هم قاسم سلیمانی هستم )) و (( ما ملت امام حسینیم )) در فضای مجازی .تهیه ی بسته بهداشتی به همراه پوستر تمثال شهید سلیمانی و توزیع در میان رانندگان تاکسی در سطح شهرستان و نصب تمثال این شهید والا مقام بر روی شیشه ی این خودروها توسط رانندگان عزیز .نواختن زنگ (( مقاومت )) در سامانه ی آموزش و پرورش .برگزاری مسابقه از وصیت نامه ی شهید سلیمانی در فضای مجازی .درج پیام سالگرد شهادت حاج قاسم در مانیتور دستگاههای خود پرداز شهرستان .تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت جبهه ی مقاومت . برگزاری میز خدمت و حل مشکلات روستاهای محروم با حضور مدیران ادارات مرتبط به نیابت از سردار دلها . آزاد سازی یک زندانی غیر عمد در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سخنرانی حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه ی محترم پاوه در روز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی در یادمان شهدای پاوه از برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.