پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:31 - 1399/10/07
فرماندار پاوه:

حاج قاسم خود مصداق بارز بصیرت است/ حاج قاسم سلیمانی ؛ رسیدن کشورمان را به جایگاه قدرت منطقه ایی؛ سرعت بخشید

فرماندار پاوه با بیان اینکه در روزهای آینده وارد دهه ی بصیرت می شویم و حاج قاسم خود مصداق بارز بصیرت است گفت: ما شهدای شاخص بسیاری داشته ایم از جمله شهید بروجردی که اینجانب با ایشان آشنایی داشته ام اما حاج قاسم عنصری است هستند برای همه ی اعصار .

به گزارشهزار ماسوله، جلسه ی هماهنگی به منظور هر چه باشکوهتر برگزار نمودن ایام دهه ی بصیرت و هم چنین اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای شورای اداری و فرماندهان نظامی و انتظامی و نماینده ی حاجی ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه ی پاوه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید .

 

فرماندار پاوه در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: قلب هر انسان آزاده ایی با نام حاج قاسم سلیمانی به تپش می افتد چرا که حاج قاسم سلیمانی کسی است که در ذهنها و قلبها خواهد ماند .

 

ایده پور افزود: سردار سلیمانی از معدود کسانی است که حتی کسانی که با انقلاب اسلامی زاویه داشته و از کشور خارج شده اند از شهدات ایشان سخت متاثر شده اند .

 

وی گفت: اردشیر زاهدی وزیر امور خارجه ی رژیم پهلوی از شهادت حاج قاسم سلیمانی بر افروخته شده و شدیداً بر علیه آمریکا موضع گرفت.

 

وی ادامه داد: سخنان سردار سلیمانی نباید بریده بریده در صدا و سیما پخش شوند سخنان حاج قاسم در میان ملل مختلف و دانشگاههای مختلف در دنیا تاثیر گذار و نوآورانه است باید بصورت مستمر و مداوم این سخانان تمام و کمال پخش گردند.

 

ایده پور اضافه کرد: سپهبد سلیمانی به هیچ جناح و گروهی و حتی کشوری متعلق نبود ، او به خدا تعلق داشت .

 

فرماندار پاوه با بیان اینکه در روزهای آینده وارد دهه ی بصیرت می شویم  و حاج قاسم خود مصداق بارز بصیرت است گفت: ما شهدای شاخص بسیاری داشته ایم از جمله شهید بروجردی که اینجانب با ایشان آشنایی داشته ام اما حاج قاسم عنصری است هستند برای همه ی اعصار .

 

فرماندار پاوه اظهار داشت: مقام معظم رهبری یکی از بزرگترین استراتژیستهایی است که جهان به خود دیده است ؛ استراتژیستهای ما در چند ماه گذشته عالی عمل کرده اند آنها کشور را از گزندهای بیهوده دور نگه داشته اند .

 

وی افزود: انتقام خون شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دانشمند عالم شهید فخری زاده در موعد خود و در تراز خود گرفته خواهد شد

 

وی تصریح کرد: ما در این جهان نمی توانیم جزیره ایی زندگی کنیم ما باید با دنیا شریک باشیم و هم اکنون هم در رقابت منطقه ایی هم با قدرتهای جهانی و هم با قدرتهای منطقه ایی هستیم .

 

ایده پور اظهار کرد: تغییرات در منطقه با سرعت انجام می پذیرند ، درک تغییرات لازمه ی مدیریت است و ایران هم اکنون در منطقه قدرت بلامنازع است و قدرتهای جهانی و منطقه ایی این موضوع را درک کرده اند .

 

وی افزود: کسانی چون حاج قاسم سلیمانی ؛ رسیدن کشورمان را به جایگاه قدرت منطقه ایی که در سطح جهانی تاثیر گذار است سرعت بخشید .

 

وی ادامه داد: ما به دلیل پیشرفتهای همه جانبه در شعاع دید قدرتهای منطقه ایی و بین المللی قرار گرفته ایم استراتژیستهای ما با تدبیرهای عالی خود کشور را از ورود به برخی مخاصمات دور نموده اند .هیچ جنگی در دنیا پیروز واقعی ندارد .

 

فرماندار پاوه خاطر نشان کرد: فضای مجازی کشور فضایی غیر تخصصی است باید از طریق لیدرهای فضای مجازی این سامانه ی تاثیر گذار را به طریق علمی مدیریت نمود .

 

وی اضافه کرد: درعصر دیجیتال و نسل چهارم صنعت و فناوری های پیچیده هستیم همه ی ما باید تغییر کنیم تا در آینده دچار خسران و زیان نشویم .سرعت تغییرات تکنولوژی و فناوری بسیار سریع انجام می گیرد . نظام ارزی دنیا با ورود بیت کوین متزلزل شده است ؛ در همین کشور خودمان دیجی کالا و فروشگاههای اینترنتی در سطح کشوری دکانداران و فروشگاهها و مغازه داران را دچار ضرر و زیان نموده است .پس ما مردممان را باید برای تغییرات شگرف در نوع و سبک زندگی آماده کنیم.

 

ایده پور گفت: هم اکنون پر رونق ترین سازمان ایران به دلیل جابجایی خریده های مختلف اینترنتی ادارات پستمان هستند .

 

وی ادامه داد: برخی بصورت مزمن فکر می کردند که داده های ایالات متحده در دنیا فصل الخطاب هستند و باید دنیا تابع سیاستهای مختلف این کشور باشد دیدیم که ترامپ از طرف مردم آمریکا انتخاب شد در حالی که هیچ تئوریی و نظریه ایی به جز تنش آفرینیهای بیهوده نداشت یکی از تغییرات فکری در جهان کنونی این است که آمریکا که به زعم خود رهبر جهان است توان سخت افزاری و نرم افزاری این ادعا را ندارد .

 

وی افزود: ما در مدیریت های میانی  باید از نظر ساختار اداری خود را به علم روز مجهز نماییم و به نسخه هایی که از بالا برایمان پیچیده می شود اعتماد کنیم چرا که استراتژیستهای فراوانی برای پیشبرد کشور و پیشرفت و ترقی آن دست بکار هستند .

 

ایده پور در پایان با بیان اینکه بزرگترین قدرت برای ما قدرت دانستن و درک است گفت: توصیه اینجانب این است که امر مطالعه در تخصص های مختلف در میان مدیران ما نهادینه شود .