پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:42 - 1399/09/11

بازدید و بررسی تیم بازرسی ، نظارت و پایش قرار گاه عملیاتی با برخی از مسئولین

تیم بازرسی ، نظارت و پایش قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونای شهرستان متشکل از نمایندگان فرمانداری پاوه ،بهداشت ،تعزیرات، هلال احمر، دامپزشکی از ادارات خدمات رسان شهرداری، آب وفاضلاب ،شرکت گاز و بررسی چگونگی رعایت پروتکلهای بهداشتی بازدید کردند.

به گزارشهزار ماسوله، تیم بازرسی ، نظارت و پایش قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونای شهرستان متشکل از نمایندگان فرمانداری پاوه ،بهداشت ،تعزیرات، هلال احمر، دامپزشکی از ادارات خدمات رسان شهرداری، آب وفاضلاب ،شرکت گاز و بررسی چگونگی رعایت پروتکلهای بهداشتی در این دستگاههای خدمتگذار با توجه به فراوانی آمار مراجعین به این ادارات بازدید کردند.

 

 با افزایش بازدیدهای مستمر تیم پایش و نظارت و هم چنین انجام سایر کنترلها توسط دیگر تیم های وابسته به قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونا در شهرستان ، گسترش و شیوع بیماری کرونا در شهرستان خوشبختانه فروکش نموده است ؛ اما قرار گاه عملیاتی مقابله با کرونای شهرستان همچنان از شهروندان شهرستان پاوه درخواست نموده که پروتکلهای بهداشتی را با جدیت رعایت نمایند .

 

کارشناسان بهداشت معتقد هستند در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در هفته های آینده با توجه به کاهش محسوس دما امکان شیوع مجدد و حتی خطرناک کرونا در کشور وجود دارد.