پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:37 - 1399/09/01
فرماندار پاوه:

از ساعت ۲۱ امشب الی ۴ صبح مقررات منع تردد در سطح شهر برقرار است/ مردم تا قبل از این ساعت امورات خود را انجام دهند

فرماندار پاوه گفت: از ساعت ۲۱ امشب الی ۴ صبح مقررات منع تردد در سطح شهر برقرار است و مردم عزیز متوجه باشند که امورات و کارهای خود را قبل از این ساعت انجام دهند و بعد از آن به هیچ وجه حق تردد در سطح شهر را نخواهند داشت و نیروهای راهور مستقر در سطح شهر قطعا با متخلفین اعمال قانون خواهند کرد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرسنتان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی با آغاز اعمال محدودیتهای تردد به شهرستان اظهار داشت: در اولین ساعات بامداد امروز کلیه مقررات منع تردد در اجرای پروتکل های بهداشتی در جلوگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان پاوه به اجرا در آمد .

 

ایده پور افزود: از ساعت ۲۱ امشب الی ۴ صبح مقررات منع تردد در سطح شهر برقرار است و مردم عزیز متوجه باشند که امورات و کارهای خود را قبل از این ساعت انجام دهند و بعد از آن به هیچ وجه حق تردد در سطح شهر را نخواهند داشت و نیروهای راهور مستقر در سطح شهر قطعا با متخلفین اعمال قانون خواهند کرد.

 

وی گفت: انتظار داریم که مردم و همشهریان عزیز همانطور که در سایر طرحها در شهرستان با ما همراه بوده اند در این طرح نیز ما را کمک کنند.

 

وی ادامه داد: در این ساعتها هر ماشین خارج از شهرستان با پلاک غیر بومی در تردد باشد مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهد شد .

 

ایده پور اضافه کرد: شهرستان ما هم اکنون با اعلام ستاد مرکزی معاونت بهداشتی وزیر بهداشت و درمان کشور در وضعیت نارنجی قرار داریم و اعمال مقررات نارنجی برای همه مردم در نظر گرفته می شود .

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: ان شاالله با همکاری مردم بتوانیم بعد از دو هفته از این اعمال قانون و مانور ، نتیجه مثبت بگیریم و نتیجه مثبت ما هم بازگشت به شرایط عادی باشد .

 

ایده پور در پایان با بیان اینکه قطع زنجیره کرونا باعث پیوند زندگی در سطح کشور خواهد شد گفت: امروز ما نمی توانیم پذیرای مهمانان باشیم و دوستانی که پلاک آنها در شهرستان غیر بومی باشند به هیچ وجه پرسنل انتظامی و راهور ما نمی توانند غیر از مقرراتی که اعلام شده است دستور العمل دیگری را انجام دهند.