پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:03 - 1399/08/04
بهروز شفیعی :

آسیب وارده به اصناف و بازاریان از سوی هیچ ارگان و سازمانی جبران نمی شود

رییس اتاق اصناف پاوه گفت: اصناف و بازاریان و سایر افرادی که برای امرار معاش باید کار و فعالیت شخصی نمایند تاب و تحمل بیش از ده روز تعطیلی را ندارند چرا که از سوی هیچ ارگان و سازمانی آسیب وارده به درآمدشان در ایام تعطیل جبران نمی شود .

به گزارشهزار ماسوله، بهروز شفیعی مسئول اتاق اصناف شهرستان پاوه در جلسه ستاد کرونای شهرستان در سخنانی اظهار داشت:  اصناف و بازاریان پاوه کمترین آمار مبتلا به کرونا را داشته اند که این به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی به بهترین نحو بوده است و من اینجا از همه ی اصناف عزیز قدردانی می نمایم .

 

وی افزود: محدودیتهای اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا شامل 20 درصد از اصناف می شود که این عزیزان علی رغم تضرر همانگونه که در موج اول کرونا نیز شاهد همکاری آنها بودیم هم اکنون در موج سوم نیز همکاری خواهند نمود .

 

وی گفت: اصناف و بازاریان و سایر افرادی که برای امرار معاش باید کار و فعالیت شخصی نمایند تاب و تحمل بیش از ده روز تعطیلی را ندارند چرا که از سوی هیچ ارگان و سازمانی آسیب  وارده به درآمدشان در ایام تعطیل جبران نمی شود .

 

وی اضافه کرد: از اسفند 98 تا کنون اصناف بصورت روزانه از نظر درآمدی دچار ضرر بوده اند و بسیاری از اصناف به دلیل بدهکاری به بانکها تحت فشار پرداخت اقساط معوقه هستند.